"מראה משובב נפש": הקאמבק של סטף קרי

סטף קרי , מייק בראון | Noah Graham/NBAE via Getty Images

הרכז חזר לפרקט אחרי תשעה חודשים בחוץ, מאמנו לא הסתיר את ההתרגשות: "עכשו הוא רק צריך למצוא מחדש את הקצב". קרי: "מיום שני נתחיל לעבוד על הדפוסים שלנו בהתקפה"

(גודל טקסט)

לראשונה אחרי תשעה חודשים, קרי וגולדן סטייט חזרו לפרקט ה-NBA וניצחו במשחק קדם העונה, 105:107 את הדנבר נאגטס, בצ'ייס סנטר שבסן פרנסיסקו.

קרי סיים את המשחק עם 3 מ-10 מהשדה, קלע 10 נקודות ב-21 דקות, אבל זה לא קלקל את השמחה של הווריורס, שקיבלו חזרה את הרכז שזכה פעמיים ב-MVP, ונפצע בעונה שעברה לאחר חמישה משחקים, כששבר את ידו השמאלית במשחק נגד פיניקס.

מאמנו, סטיב קר, לא הסתיר את ההתרגשות: "זה תמיד נהדר פשוט לראות אותו משחק". אמר המאמן בסיום. "אני חושב שפיזית הוא נראה מצוין, וזה הדבר העיקרי בעיניי. הוא עבד קשה מאוד בפגרה ושמר על כושר נפלא, ועכשיו הוא רק צריך למצוא מחדש את הטיימינג והקצב שלו, אבל לראות אותו משחק בהחלט היה מראה משובב נפש".

כידוע, הווריורס יאלצו להסתדר ללא קליי תומפסון, שקרע את האכילס במהלך הקיץ, ופרט לדריימונוד גרין שעדיין בסגל, קרי יצטרך ללמוד לשחק עם חברים חדשים לקבוצה, ביניהם אנדרו וויגינס, קלי אוברה ג'וניור וג'יימס וויסמן, הבחירה מספר 2 בדראפט 2020.

על חבריו החדשים אמר קרי בסיום: "אני חושב שמיום שני אנחנו נתחיל לעבוד על הדפוסים שלנו בהתקפה, וכמה מהדברים שאני רגיל אליהם, בעיקר כשאני בלי הכדור. נכיר את המקומות הפנויים על הפרקט. זה יבוא. אני לא יודע מה התשובה הספציפית, אבל זה יבוא. בנושאים האלה פשוט צריך לתקשר כל הזמן. זה הולך להיות טיפה שונה, נראה מה יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי