מיאמי נכנסה למירוץ אחרי הארדן, הירו יעבור ליוסטון?

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | טוויטר

ע"פ המיאמי הראלד, ה-MVP לשעבר וסגנית האלופה הביעו רצון הדדי לעסקה. ההפתעה הגדולה של העונה שעברה עשוי לעבור בתמורה לרוקטס

(גודל טקסט)

הסאגה הגדולה של הקיץ ב-NBA סביב עתידו של ג'ימס הארדן ביוסטון, ממשיכה לגנוב את הכותרות בארה"ב. אמש (שבת), בארי ג'קסון מהעיתון 'מיאמי הראלד' דיווח שבין ההיט להארדן יש רצון הדדי להגיע להסכם, וגם טיילר הירו, הגארד שנבחר בדראפט בעונה שעברה והפך לאחת ההפתעות הגדולות של העונה, עשוי להיכלל בעסקה. הירו סיים את הפלייאוף הראשון שלו בליגה הטובה בעולם עם ממוצעים מרשימים של 16 נקודות, 5.1 ריב' ו-3.7 אסיסטים למשחק בפלייאוף.

הארדן כזכור לא הצטרף למחנה האימונים של יוסטון, ולמרות המסר שקיבל מחברו החדש לקבוצה, ג'ון וול, נראה שה-MVP לשעבר איבד אמון בקבוצה שלו, לאחר שסירב להארכת חוזה שהייתה מעניקה לו שכר של 50 מיליון דולר לעונה. גם מעבר לפילדלפיה נראה הגיוני, אך קודם דריל מורי, הג'נרל מנג'ר הקודם של יוסטון, יצטרך להפריד את הצמד של בן סימונס וג'ואל אמביד. בתחילה הארדן הביע את רצונו לעבור לברוקלין, אך לאחר הדרישה של יוסטון לקבל את קיירי אירווינג או קווין דוראנט עבורו, העסקה ירדה מהפרק.

מיאמי הגיעה לגמר ה-NBA בעונה שעברה ונכנעה 4:2 ללייקרס בסדרה. ג'ימי באטלר הוא הכוכב הגדול של הקבוצה שנבנתה בדמותם וצלמם של אריק ספולסטרה ופט ריילי, ויהיה מסקרן לראות השתלבות של הארדן בסאות' ביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי