אבדיה: לא פוחד מכלום. בארה"ב החמיאו: בכורה מושלמת

דני אבדיה נגד ברוקלין נטס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הפורוורד בן ה-19 שקלע 15 נקודות במשחקו הראשון והלא רשמי בוויזארדס סיפר על חלום שהתגשם והוסיף: "שברתי את הקרח עם מהלך אחד". המאמן ברוקס: "הוא התחרה ולקח את האתגר". בתקשורת פרגנו: "הראה מדוע היה מבוקש"

(גודל טקסט)

בעוד עשרה ימים תפתח וושינגטון וויזארדס את העונה ב-NBA נגד פילדלפיה, ונראה שכל אוהדי הכדורסל בישראל סופרים לאחור יחד עם דני אבדיה. הפורוורד הצעיר בן ה-19 רשם הלילה (בין ראשון לשני) את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו במהלך ההפסד 119:114 לברוקלין נטס והשאיר טעם של עוד. אבדיה פתח בחמישייה, קלע 15 נקודות עם 100% מהשדה והוסיף 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-24 דקות. מה עוד אפשר לבקש.

"זה היה חלום שהתגשם", אמר אבדיה לאחר המשחק. "עבדתי מאוד קשה בשביל זה, אנשים לא מבינים עד כמה. הייתי קם מוקדם, מתאמן בכל יום בחדר כושר כשחברים שלי היו מבלים. זה היה שווה את זה".

לאחר מכן סיפר על הסוויץ שעשה בראש: "אין ספק שבהתחלה היה קשה לעכל וחשבתי מול איזה שחקנים גדולים אני משחק והיכן אני נמצא, אבל זה חלף מהר מאוד. השחקנים תמכו בי, הייתי צריך מהלך אחד טוב כדי לשבור את הקרח".

"אהבתי שהוא התחרה ולקח את האתגר", אמר המאמן סקוט ברוקס. "הוא שיחק נגד כמה שחקנים מרמה גבוהה מאוד, שחקנים שיש להם הרבה ניסיון והצלחות בליגה הזו ועמד בזה יפה. הוא הרוויח את המקום בחמישייה. הוא לא חושש מלחץ. אנחנו לא מצפים ממנו למשחק מבריק כל כך מבחינת הזריקות ושהוא לא יחטיא אפילו לא פעם אחת, אבל מקווים שישמור על יציבות".

"הופעה חזקה מאוד במחצית השנייה מצד דני אבדיה ורוי הצ'ימורה אפשרה לוושינגטון להתגבר על פיגור גדול של 26 ולא רק להשוות אלא להוביל ברבע הרביעי. זו הייתה הזדמנות נהדרת לליבה הצעירה של הקבוצה, ללא ספק", נכתב בארה"ב. "לאחר שקיבל את הטעימה הראשונה שלו מה-NBA הוא בטח לא אכזב. הראה את הרבגוניות שהפכה אותו לשחקן מבוקש והציג קליעה שאולי הפתיעה את מי שלא ראה אותו משחק במכבי תל אביב".

"הופעת בכורה מושלמת. הרוקי של הוויזארדס הוכיח במהרה מדוע הוא ראוי לכל הכבוד האפשרי בהופעת הבכורה שלו. הוא הרגיש בנוח, הראה איכויות רבות בהתקפה וגם כידרר היטב. מאמנו ברוקס כבר הבהיר כי הוא ראוי להזדמנות בגלל הקשיחות שהוא מביא לפרקט ואבדיה הוכיח זאת", נכתב ב-"therookiewire".

דני אבדיה נגד וושינגטון | ספורט1

גם ב-"Nbcsports" חילקו מחמאות. "ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל לא היו ולכן יכולנו לקבל הצצה על אבדיה. הוא נראה נוח, אסרטיבי, שייך, כנראה משום שיש לו כבר כמה עונות של כדורסל ברמה גבוהה בחו"ל". "הוא סיים משחק ללא דופי והוכיח שהוא קולע טוב יותר מהאחוזים שהיו לו ביורוליג. המהירות שלו עם הכדור מיוחדת".

בטוויטר של המועדון פרגנו. "הוא לא מחטיא את זה", נכתב בסרטון שהראו את הנקודות שקלע ואת מאזנו של 6 מ-6. בציוץ אחר הציגו את סמיילי של אש על הופעת הבכורה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי