הווריירס הפסידו על הבאזר, ניצחונות ליוסטון ולפילדלפיה

קייל גאי | Rocky Widner/NBAE via Getty Images

שלשת ניצחון של קייל גאי העניקה לסקרמנטו 113:114 על גולדן סטייט, למרות 29 נקודות של קרי. הארדן חזר ותרם 12 ב-98:112 של הרוקטס על הספרס, מילטון ואמביד הובילו את הסיקסרס ל-99:108 על בוסטון

(גודל טקסט)

שלושה משחקי הכנה נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA ובהם קיבלנו הפסד דרמטי של גולדן סטייט ווריירס לסקרמנטו קינגס, וגם את ג'יימס הארדן בחזרה על הפרקט: הכוכב עזר ליוסטון רוקטס לגבור על יריבתה הטקסנית, סן אנטוניו ספרס. בנוסף, פילדלפיה 76' גברה על בוסטון סלטיקס.

יוסטון רוקטס – סן אנטוניו ספרס 98:112

טרם ברור עוד כמה פעמים נראה אותו במדי יוסטון, אבל בינתיים הארדן ערך את משחקו הראשון בקדם העונה, על רקע הדיווחים על דרישותו לעבור בטרייד. "המזוקן" סייע לרוקטס לנצח עם 12 נקודות, כאשר ג'ון וול הוביל את הקלעים עם 15 ואריק גורדון הוסיף 11 משלו. אצל הספרס, לוני ווקר הוביל עם 17, דז'ונטה מארי תרם 13 ושבעה אסיסטים ולמרקוס אלדרידג' רשם 12.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס – בוסטון סלטיקס 99:108

שתי הקבוצות קיימו חזרה ראשונה לקראת פתיחת העונה בשבוע הבא, ועבור דוק ריברס ההתחלה הייתה ברגל ימין כמאמן הסיקסרס החדש. שייק מילטון בלט בקבוצה שלו עם 19 נקודות, ג'ואל אמביד סייע לו עם 18 וטוביאס האריס תרם 16 לצד תשעה ריבאונדים. בצד הירוק, ג'ף טיג קלע שבע מתוך תשע הזריקות שלו מהשדה בדרך ל-18 נקודות, אך חבריו לקבוצה דייקו באחוזים הרבה פחות טובים. פייטון פריצ'רד סיים עם 12 וג'ייסון טייטום עם 10.

סקרמנטו קינגס – גולדן סטייט ווריירס 113:114

שתי הקבוצות מקליפורניה נפגשו בביתם של "המלכים", שיצאו עם ידם על העליונה למרות שפיגרו בארבע נקודות כשנותרו 44 שניות לסיום, בזכות ערב נפלא של קייל גאי, שחקן השנה השנייה. גאי מסר אסיסט לרוברט וודרד שצימק כחצי דקה לסוף ובהמשך הכריע את ההתמודדות עם שלשה על הבאזר, שהעניק לסקרמנטו את הניצחון במשחק, אותו סיים הגארד עם 20 נקודות. באדי הילד תרם 18 עם חמש שלשות מעשרה ניסיונות, דיארון פוקס הוסיף 17. אצל האורחת בלט סטף קרי, שסיים עם 29 נקודות. קלי אוברה ואנדרו וויגינס רשמו 12 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי