רכז וושינגטון: "אבדיה הרשים, הוא מנהל את המשחק באופן טבעי"

דני אבדיה, קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images

איש סמית', חברו החדש של הישראלי בוויזארדס, התרשם מתקופתם הקצרה יחד: "כמו שיש שחקנים שקולעים עוד ועוד, עבור דני להיות הפליימייקר זה ב-DNA"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה יעלו הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק ההכנה השני שלהם לקראת פתיחת העונה כשיפגשו את דטרויט פיסטונס בשעה 02:00 ואנו כבר נרגשים לראות אם הישראלי בן ה-19 ימשיך ביכולת המרשימה עד מאוד שהציג בבכורה הלא רשמית ב-NBA, כאשר עלה בחמישייה וקלע 15 נקודות במאה אחוזים מהשדה ב-24 דקות על הפרקט

אחרי שלל המחמאות שזכה לקבל אבדיה בתקשורת וגם מחבריו, הלילה היה זה גם רכז וושינגטון וויזארדס, איש סמית' ששיבח את יכולותיו של אבדיה וסיפר כיצד התרשם ממנו בזמן הקצר שהיה להם יחד.

"יש לו יכולת טבעית לנהל את המשחק. כמו שלקלוע ולקחת כדור חוזר אלה דברים שנולדים איתם, ככה גם דני בכל הנוגע ליכולת שלו לנהל את המשחק", אמר סמית' על בחירה מספר 9 בדראפט, "דני מצליח להרשים כי יש שחקנים שפשוט קולעים עוד ועוד, אבל הוא באמת נהנה מלנהל את המשחק, ליצור מצבים, לנוע, הוא גם הופך את השחקנים לידו לטובים יותר וכמו שראיתם הוא גם יודע לקלוע כשהוא פנוי. אני חושב שזה טבעי עבורו לנהל, זה ב-DNA שלו".

על היכולת במשחק ההכנה הראשון לעונה נגד ברוקלין אמר סמית': "זה היה רק המשחק הראשון וכולנו ניסינו להתאים את עצמנו אחד לשני ולראות איך אנחנו משחקים יחד. שיחקנו נגד שחקנים כמו קווין דוראנט וקיירי אירווינג ועם שחקנים שעבורם זה היה משחק ראשון, אז ניסינו להבין היכן אנחנו מצבים – עבורם זו המציאות עכשיו, אנחנו לא צופים בהם בטלוויזיה. לא חשבתי שהיה משהו רע וממה שראיתי מאיתנו במחצית השנייה אני התרשמתי, כי הצלחנו לחזור למשחק ולהגיב. כל המשחק הזה הוא סביב זה שאתה נפגע וצריך לדעת לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי