"דני הפייבוריט לפתוח בעמדה מספר שלוש בחמישייה"

דני אבדיה , קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

כתב הכדורסל הבכיר של מגזין ה"אתלטיק", פרד כץ, שיתף את דעתו על הישראלי הצעיר אחרי התצוגה בהופעת הבכורה: "יחסית לנער ששיחק בפעם הראשונה ב-NBA, קבלת ההחלטות של אבדיה הייתה מאוד מרשימה"

(גודל טקסט)

אחרי התצוגה המרשימה של דני אבדיה בהופעת הבכורה במדי וושינגטון וויזארדס, בה הציג חלק מיכולתיו המגוונות וזכה למחמאות רבות, הפרגונים לא פסקו. היום (חמישי), כתב הכדורסל הבכיר של ה"אתלטיק", פרד כץ, ענה לשאלות של אוהדי וושינגטון בטוויטר והרחיב על הופעת הבכורה של אבדיה במדי הקבוצה.

הכתב נשאל על ידי אוהד: "דני נראה מעולה ביום ראשון, אבל איך אתה חושב שהוא יסתדר ללא הכדור לצד בראדלי ביל וראסל ווסטברוק? האם הוא פייבוריט בעיניך לפתוח בחמישייה בעמדה מספר שלוש?".

"אני חושב שהוא הפייבוריט, במיוחד אחרי הדרך שבה הוא שיחק ביום ראשון", ענה כץ בנחרצות. "זה לא רק ה-6 מ-6 או ה-3 מ-3 מחוץ לקשת שהרשימו אותי, אלא דרך קבלת ההחלטות. כפי שטענתי אלפי פעמים, היכולת הכי לא מוערכת בכדורסל היא היכולת לקבל החלטות טובות במהירות".

דני אבדיה, קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images

כץ המשיך עם הפרגונים: "יחסית לנער ששיחק בפעם הראשונה ב-NBA, קבלת ההחלטות של אבדיה הייתה מאוד מרשימה. הוא מצא את הקלעים בפינות בקלות והראה יכולת מעברים מרשימה שרוב הנערים בני ה-19 לא יכולים להציג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי