שבע נקודות ב-32 דקות לאבדיה, וושינגטון הפסידה 97:86 לדטרויט

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Image

הבחירה מספר 9 בדראפט עלה מהספסל במשחק ההכנה השני של הוויזארדס ורשם החטאות ראשונות (3 מ-8 מהשדה, 0 מ-4 לשלוש), לקח חמישה כדורים חוזרים, מסר שלושה אסיסטים, חטף פעמיים וגם רשם שלושה איבודים

(גודל טקסט)

דני אבדיה אמנם לא כיכב קלע הלילה (בין חמישי לשישי) וקלע 15 נקודות במאה אחוזים מהשדה כפי שעשה בהופעת הבכורה במדי וושינגטון וויזארדס, אבל במשחק ההכנה השני שלו ופחות משבוע לפני שעונת 2020/2021 ב-NBA נפתחת רשמית, הוא זכה ללא פחות מ-32 דקות על הפרקט בהפסד 97:86 לדטרויט.

זה היה משחק הבית הראשון של וושינגטון וויזארדס מאז התפרצות הקורונה אי שם בחודש פברואר וכאמור עדיין מדובר במשחקי קדם עונה בלבד, אבל אבדיה יכול להיות מרוצה מכך שזכה לדקות רבות ויקרות ובמהלכן הוא קלע 7 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 0 מ-4 לשלוש ו-1 מ-3 מקו העונשין), חמישה כדורים חוזרים, שלושה אסיסטים, שתי חטיפות וגם שלושה איבודי כדור.

אבדיה לא פתח בחמישייה ולמעשה עלה למשחק רק כשנותרו 4:20 דקות לסיום הרבע הראשון, אבל די במהרה נכנס לעניינים עם אסיסט לג'וש ג'קסון, לאחר מכן חדר לסל וסיים בצורה נהדרת התקפה מתפרצת ואז גם הגיעו החטאותיו הראשונות. עד המחצית הוא לא קלע יותר ו-וושינגטון וויזארדס ירדה בפיגור 58:35.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

אבדיה שיחק כמעט לכל אורך המחצית השנייה, אבל המארחת לא הצליחה להתקרב יותר מדי לפיסטונס וזאת למרות שגם בארדלי ביל (קלע 10 נקודות) שיחק לראשונה העונה, בעוד ראסל ווסטברוק זכה למנוחה. ג'קסון שקלע 17 נקודות סיים כקלע המוביל שלה ומעניין לראות כיצד תיראה הקבוצה במשחק ההכנה האחרון שלה לפתיחת העונה, גם הוא באולמה הביתי נגד דטרויט בלילה שבין שבת לראשון.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images
עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי