אבדיה: "אני צריך לשחק טוב יותר, ידעתי שייקח לי זמן להתאקלם"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הרוקי אמר לאחר ההפסד 97:86 לדטרויט, בו שיחק 32 דקות וקלע 7 נקודות: "לא הייתי אגרסיבי ולא הצלחתי לקלוע את השלשות כמו במשחק הקודם, אבל זה לא עניין גדול כי אני אמשיך לשחק את המשחק שלי". גם בראדלי החמיא

(גודל טקסט)

הופעת הבכורה של דני אבדיה ב-NBA הייתה מושלמת. נכון שאנחנו עדיין בשלב משחקי ההכנה ולא בעונה עצמה שתיפתח בשבוע הבא, אבל את הדקות הראשונות שלו בליגה הטובה בעולם הוא העביר ללא אף החטאה ועם מחמאות מקיר לקיר.

הלילה (בין חמישי לשישי) דברים עבדו קצת פחות טוב לרוקי הצעיר, הבחירה מספר 9 בדראפט, שזכה אמנם ל-32 דקות נגד דטרויט פיסטונס במשחק הבית הראשון של הוויזארדס, אבל הוא קלע 7 נקודות בלבד, רשם החטאות ראשונות (3 מ-8 מהשדה, 0 מ-4 לשלוש) והפסיד 97:86 לדטרויט.

לאחר המשחק הצהיר אבדיה: "אני צריך לשחק טוב יותר, כולנו צריכים. לא הייתי אגרסיבי ולא הצלחתי לקלוע את השלשות כמו במשחק הקודם, אבל זה לא עניין גדול כי אני אמשיך לחפש את הסל, אעבוד קשה ואמשיך לקחת החלטות ובתקווה שניראה יותר טוב במשחק הבא. זה רק המשחק השני שלי ב-NBA ואמרתי מיד שהכל חדש עבורי ושייקח לי זמן להתאקלם, אני כן איתכם. אני רק בן אדם שעוד לומד, אני עובד קשה ואני בטוח שיש לנו כקבוצה עתיד מזהיר. בין אם הייתי טוב או רע היום, אמשיך לשחק את המשחק שלי ולקחת את הזריקות".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

סקוט ברוקס, מאמנו של אבדיה, חזר פעם נוספת על כך שהוא מרוצה מהישראלי והבהיר: "יש לו סיכוי לפתוח בחמישייה במהלך העונה, יש מאבק על החמישייה והכל פתוח".

גם בראדלי ביל דיבר על דני אבדיה: "הוא שחקן נהדר שמשחק ללא פחד. אמרתי לו באימון שיהיו לו ימים טובים וימים פחות טובים ואני מבין שהוא בתהליך למידה. היה לו משחק נהדר נגד ברוקלין והיום הוא היה בסדר, אז הוא צריך להמשיך לשחק ולראות היכן הוא יכול להשתפר. אני אוהב בדני שהוא תמיד משחק חזק, מחפש את הסל ומהווה איום, ככל שהוא ישחק יותר הוא גם יתבגר במשחק שלו.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

ביל, ששיחק לראשונה העונה הלילה, הוסיף: "זה היה מאוד מוזר לשחק בלי קהל, זה בטוח. אבל זו שנה מוזרה. אנחנו צריכים להתרגל לכך – כשאתה על הפרקט ואתה משחק אתה מתרכז, אבל על הספסל זה מאוד מורגש. אנחנו קבוצה חדשה ויש כאן חבר'ה צעירים, אבל אנחנו ננוח עד המשחק הבא ונקווה שנוכל העונה להמשיך את מה שעשינו בעונה שעברה – אם נצליח נהיה בסדר".

אגב, לאחר המשחק הודיעה וושינגטון על שחרור שלושה שחקני סגל והם יואלי צ'יילדס, קאלב הומסלי ומרלון טיילור.

.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי