הופעת פרידה? יוסטון מאיצה את השיחות להעברת ג'יימס הארדן

ג'יימס הארדן | Carmen Mandato/Getty Images

האולסטאר של הרוקטס קלע 20 נקודות ומסר 9 אסיסטים ב-27 דקות בניצחון 106:128 על סן אנטוניו, ב-ESPN פורסם שפילדלפיה וברוקלין המועמדות המובילות לצרפו חרף כל ההכחשות שמגיעות מטקסס

(גודל טקסט)

מזה שבועות שבארצות הברית מדווחים על כך שג'יימס הארדן דורש לעזוב את יוסטון רוקטס ושקלושים הסיכויים שהוא אכן יישאר העונה בטקסס, אבל עד הבוקר (שישי) הארגון הכחיש כי בכלל מתקיימים מגעים להחלפתו באולסטאר אחר.

הלילה יוסטון ערכה משחק הכנה נוסף לקראת תחילת עונת ה-NBA בשבוע הבא והיא ניצחה 106:128 מרשים למדי את סן אנטוניו, משחק בו ג'יימס הארדן להט והשכיח את כל הביקורות מאמצע השבוע על מצבו עם 20 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים ב-27 דקות – אבל האם זו הייתה הופעת הפרידה שלו מהרוקטס?

לפי "ESPN", רגע לפני תחילת הליגה, ביוסטון העלו הילוך בכל הנוגע לשיחות על טריידים אפשריים על הכוכב הגדול שלהם ונטען כי ברוקלין ופילדלפיה המועמדות המובילות לצרפו. נטען גם כי הארדן מודע לשיחות שמקיימת יוסטון עם קבוצות במזרח ובמערב בנוגע לטרייד אפשרי ושבפניו גם נשמעה הטענה שקבוצות חוששות לבצע טרייד אם הוא לא יתחייב לחתום על חוזה חדש בעוד שנתיים, אז הוא יכול להפוך לשחקן חופשי.

ג'יימס הארדן | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

פילדלפיה מוכנה להעביר את בן סימונס בטרייד תמורת הארדן, אך נראה שביוסטון לא התלהבו מהאפשרות וטוענים שחרף העובדה שמתנהלים מגעים לביצוע עסקה, הארדן צפוי לפתוח את העונה במדי יוסטון.

כידוע, הארדן בן ה-31 ביקש לעזוב עוד לפני תחילת מחנה האימונים, אליו הגיע באיחור רק לפני 10 ימים. יוסטון מציעה לו 103 מיליון דולר על הארכת חוזהו בשנתיים, בנוסף ל-133 מיליון דולר מובטחים. "כרגע אני מתמקד רק במה שקורה עכשיו ובעצמי, כדי לוודא שאהיה בכושר הכי טוב שאני יכול להיות בו", אמר הארדן, "עוד לא שיחקתי כמעט 5 על 5 וזו הדרך הכי טובה לחזור לעצמי".

עוד באותו נושא: ג'יימס הארדן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי