9 נק', 10 ריב' ו-2 אס' לדני אבדיה בניצחונה של וושינגטון

דני אבדיה, תומאס בראיינט | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

במשחק ההכנה האחרון, הוויזארדס השיגו 96:99 על דטרויט. הרוקי הישראלי שיחק 31 דקות ורשם 37.5 אחוזים מהשדה. ווסטברוק ערך בכורה וקלע 8 נקודות. בין רביעי לחמישי: הבכורה הרשמית נגד פילדלפיה

(גודל טקסט)

הלילה (בין שבת לראשון) וושינגטון ודני אבדיה סיימו משחקי ההכנה עם ניצחון בכורה של 96:99 על דטרויט. הישראלי שיחק 31 נקודות והיה במרחק של נקודה אחת מדאבל דאבל. 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה), 10 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-2 ריבאונדים היו לאבדיה שכעת ימתין למשחקו הרשמי הראשון נגד פילדלפיה בלילה שבין רביעי לחמישי.

מעבר להופעתו המוצלחת של הישראלי, הכוכב החדש של הקבוצה ראסל ווסטברוק הודיע כי הוא מתכוון לעלות על הפרקט לראשונה במדי הוויזארדס ועלה בחמישייה לצד דני אבדיה ובראדלי ביל. הרבע ראשון היה צמוד, אך ברבע השני וושינגטון לקחה את המשחק לידיים ולמרות 3 נקודות בלבד של אבדיה, סיימה ביתרון 49:63.

ווסטברוק סיים את חלקו אחרי החצי הראשון והפיסטונס ניצלו זאת וצמצמו את ההפרש. אבדיה שהצטיין ברבע קלע שתי שלשות נפלאות, אבל גם זה לא הספיק כי דטרויט השוותה ל-89:89 ברבע האחרון. מאז אבדיה לא עלה על לוח התוצאות, אך סיפק מספר מהלכי הגנה טובים ועזר לקבוצתו כאמור, להשיג ניצחון ראשון בהכנה.

בשורות הוויזארדס הצטיין הסנטר תומאס בראיינט שקלע 22 נקודות, ביל תרם 15 ו-5 אסיסטים ורובין לופז הוסיף 13 נקודות משלו. את קלעי דטרויט הובילו דרק רוז (14 נקודות ו-5 אסיסטים), וג'רמי גרנט (14 ו-9 ריבאונדים).

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images
דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images
דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי