דיווח: מיאמי ויתרה על הארדן. קולינס ומרקאנן לא יאריכו חוזה

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Michael Reaves/Getty Images

ב-ESPN נטען כי ההיט ירדו מהאפשרות לצרף את מלך סלי ה-NBA, ברוקלין היעד המסתמן עבורו. שחקני אטלנטה ושיקגו יהפכו לחופשיים בקיץ הבא. פולץ, ווייט ואנונובי חתמו על חוזים חדשים והשתדרגו בשכר

(גודל טקסט)

רגע לפני שעונת ה-NBA יוצאת לדרך, קבוצות הליגה הטובה בעולם ממשיכות לעבוד על בניית הסגלים והלילה (בין שני לשלישי) קיבלנו לא מעט הארכות חוזים וגם שחקנים ששוחררו ברגע האחרון, לצד דיווחים על עתידם של כוכבים בכירים כמו ג'יימס הארדן.

ב-ESPN פורסם כי אחת המועמדות שהוזכרו לצירופו של מלך הסלים הליגה הטובה בעולם, מיאמי היט, ירדה מהאפשרות. בעקבות כך, גוברים הסיכויים שהארדן, שמתעקש להיות מועבר מיוסטון בטרייד, יגיע לברוקלין נטס.

הבחירה הראשונה בדראפט 2017, מארקל פולץ, האריך את חוזהו באורלנדו מג'יק בשלוש שנים נוספות וירוויח 50 מיליון דולר בתקופה זו. חוץ ממנו, פורוורד המג'יק ג'ונתן אייזק, שמושבת בימים אלו בשל פציעה קשה שעבר, הוחתם על חוזה חדש לארבע עונות בשכר של 80 מיליון דולר בסך הכל.

אטלנטה התחזקה משמעותית בפגרה החולפת ומאיימת להשתלט על אחד הכרטיסים לפלייאוף המזרח בעונה הקרובה, אך זה עדיין לא משכנע את ג'ון קולינס. הסנטר שאמור להוות את אחד מעמודי התווך בעתיד של ההוקס, החליט שלא להאריך את החוזה שלו בקבוצה וכתוצאה מכך יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא. חשוב לציין כי אין משמעות הדבר שקולינס יעזוב בוודאות, שכן אטלנטה תוכל להשוות כל הצעה שיקבל.

מי שכן החליט להישאר במקומו הנוכחי הוא דריק ווייט. שחקן הכנף של סן אנטוניו ספרס, שנבחר במקום ה-29 בלבד לפני שלוש שנים והרוויח את מקומו ברוטציה של גרג פופוביץ', חתם על חוזה לארבע שנים נוספות שבמהלכן ישתכר 73 מיליון דולר.

עוד שחקן שנבחר בלוטרי בדראפט 2017 הוא לאורי מרקאנן, שעל פי "האתלטיק" לא הגיע להבנות עם שיקגו בולס בנוגע להארכת החוזה שלו ובעקבות כך יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ 2021.

בטורונטו, הפורוורד או ג'י אנונובי שניצל את עזיבת קוואי לאונרד אשתקד על מנת לשדרג את מעמדו, הוחתם לארבע שנים נוספות ובהן יקבל שכר של 72 מיליון דולר.

לוק קנארד, הקלע שהגיע ללוס אנג'לס קליפרס מדטרויט אחרי עונת שיא, קשר את עתידו עם הקבוצה מעיר המלאכים כשחתם על הארכת חוזה לארבע שנים, בשווי 64 מיליון דולר.

הסנטר פרנק קמינסקי, ששוחרר משארלוט הורנטס, חתם בפיניקס סאנס המתחדשת. בנוסף, אוקלהומה סיטי שחררה את הרכז פרנק ג'קסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי