לברון: "הרגיש מוזר לשחק". ווגל: "חשוב לעבור את העונה ללא פציעות"

לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

בלייקרס לא לקחו קשה את ההפסד במשחק הפתיחה לקליפרס: "חשוב לנו להתאים את השחקנים החדשים שלנו, הארל ושרודר היו מצוינים", אמר המאמן. לאונרד: "לא חושבים על העונה שעברה, אנחנו כבר קבוצה אחרת"

(גודל טקסט)

אולי זה עדיין מוקדם לומר זאת, אך בערב הפתיחה של ה-NBA קיבלנו את מה שמסתמן להיות גמר המערב. זה התחיל עם טקס הענקת טבעות מיוחד לשחקני הלייקרס בסטייפלס סנטר, עם הקדשה לקובי בראיינט, ובהמשך האלופה שמחה קצת פחות בעקבות הפסד 116:109 לקליפרס, שהייתה זקוקה לזריקת ביטחון מאז אותו איבוד יתרון כפול בבועה והפסד 4:3 לדנבר בסדרת חצי גמר המערב.

לברון ג'יימס שוב סיים כקלע המוביל של הלייקרס עם 22 נקודות, למרות ששיחק 28 דקות בלבד וזהו ריטואל שכנראה נצטרך להתרגל אליו בעונה הסדירה, בשל המנוחה הקצרה מהבועה והרצון לשמור את השחקן שפתח את עונתו ה-18 בקריירה, לפלייאוף. לצידו גם השותף הקבוע אנתוני דייויס בלט עם 18 נקודות ו-7 ריבואנדים ב-31 דקות על הפרקט.

"אני שמח שהיום נגמר ואנחנו יכולים להתמקד בעונה שלנו, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה", אמר לברון ג'יימס. "הרגיש לי מוזר לשחק כדורסל היום". המאמן פרנק ווגל הוסיף: "זה לא אידיאלי, אבל אני מרגיש שיש צורך לנהל את הדקות של השחקנים בצורה חכמה. לעבור את העונה הזאת ללא פציעות זה בראש סדר העדיפויות וכן, להעריך איך החברה החדשים שלנו מתאימים לנו מכיוון שלא היה לנו זמן לעשות זאת. מונטרז הארל (17 נקודות ו-10 ריבואנדים) היה מאוד יעיל בדרך לסל ודניס שרודר (14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) היה כל הלילה בצבע, לכן אני לא יכול להיות יותר מרוצה מזה".

מונטרז הארל | Barry Gossage/NBAE via Getty Images

מהצד השני אמר המאמן המנצח טיירון לו: "ההתמקדות שלנו הייתה רק בנו. הלייקרס היו ראויים לטבעת, הייתה להם שנה נהדרת ואי אפשר לקחת מהם כלום. אז כל הכבוד להם, אבל אנחנו מתרכזים רק בעצמנו וממשיכים הלאה".

קוואי לאונרד הוסיף: "אנחנו לא חושבים על השנה שעברה, זו קבוצה אחרת. אני פשוט שמח שהמשכנו לשחק כדורגל בדרך הנכונה. גם אם איבדנו את היתרון, המשכנו לשחק את הכדורסל שלנו, אני גאה בכולם. אנחנו צריכים להיות אחד בשביל השני ולהישאר חיוביים".

לברון ג'יימס, קוואי לאונרד | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי