"דני לא פחד מדוראנט וקיירי, הוא חייב לפתוח בעמדה מספר שלוש"

דני אבדיה , קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

כריס מילר מה-NBC התארח בפודקאסט של וושינגטון וויזארדס ופרגן לאבדיה: "החמישייה חייבת לכלול את ווסטברוק, ביל, אבדיה, האצ'ימורה ובראיינט. דני יכול לעשות כל מה שתצטרך ממנו. הוא תמיד עושה משהו חיובי"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס יפתחו הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונת 2020/21 בפילדלפיה. לקראת המשחק החגיגי, הפודקאסט הרשמי של הקבוצה אירח את כריס מילר ממדור הספורט של NBC לשיחה על הנושאים החמים סביב הוויזארדס ובין השאר גם על דני אבדיה שיערוך הלילה את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם.

"החמישייה חייבת לכלול את ווסטברוק, ביל, אבדיה, האצ'ימורה ובראיינט. דני יפתח בעמדה מספר שלוש", כך ענה מילר לשאלה על החמישייה שצריכה לפתוח, "לספר לך למה אני אוהב כל כך את דני? אמרתי את זה אחרי משחק ההכנה מול הנטס, הוא יכול לעשות כל מה שתצטרך ממנו. הוא עלה מול דוראנט וקיירי, לא פחד בכלל ולקח עשרה ריבאונדים. אולי הוא לא זורק מושלם אבל הוא תמיד עושה משהו חיובי על הפרקט, בעיניי הוא חייב לפתוח".

הפאנליטס הקבוע כריס גרינג ענה והוסיף: "אני מסכים, שמענו רבות על כך שדני לא יודע לזרוק, אבל אחרי משחקי הכנה אמרתי לעצמי שהוא יצליח אם הוא יעבוד על זה, אין לו בעיה מהותית במשחק שאי אפשר לתקן. אני אוהב את הדרך שהוא סופג את הביקורת והעזרה מווסטברוק".

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

כזכור, הרוקי הישראלי הרשים במשחקי ההכנה וזכה למחמאות רבות ממאמן הקבוצה סקוט ברוקס אחרי שכמעט ורשם דאבל דאבל בניצחון על דטרויט. וושינגטון יפתחו את העונה מול פילדלפיה 76' הלילה ב-2:00, ודני עשוי לעלות בחמישייה בעקבות פציעתו של רוי האצ'ימורה היפני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי