שערורייה חדשה: הארדן בילה במועדון חשפנות ונקנס ב-50,000 דולר

ג'יימס הארדן | Carmen Mandato/Getty Images

כוכבה של יוסטון ממשיך להסתבך: ב-NBA גזרו עליו קנס בעקבות הפרה של נהלי הקורונה, ייאלץ להיכנס לבידוד ולשלם 567,000 דולר על כל משחק שיחמיץ. המשחק בין הרוקטס לאוקלהומה סיטי נדחה

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

בזמן שהוא נאבק במטרה להשיג את מבוקשו ולעזוב את יוסטון בטרייד, ג'יימס הארדן ממשיך להסתבך ולחולל שערוריות. הכוכב ספג קנס בגובה 50,000 דולר בעקבות הפרה של נהלי הקורונה, כך הודיעה הנהלת ה-NBA לאחר שחקרה סרטון בו תועד הארדן כשהוא מבלה במועדון חשפנות ללא מסכה על פניו, לכאורה. בתוך כך, שלושה משחקני יוסטון נמצאו חיוביים לקורונה וארבעה נוספים נשלחו לבידוד, מה שגרם לדחייתו של משחק פתיחת העונה של הקבוצה הטקסנית נגד אוקלהומה סיטי הלילה (בין רביעי לחמישי) מאחר שבסגל הרוקטס נותרו פחות משמונה שחקנים – המינימום הנדרש לקיום משחק.

הארדן לא ספג הרחקה, בגלל שמעצם ההפרה של נהלי הקורונה הוא נדרש להיכנס לתקופת בידוד נוספת. אלא שעל פי פרוטוקול הקורונה בליגה, שחקן ייקנס ב-1/72 מהשכר שלו על כל משחק שיחמיץ בעקבות הפרה של הנהלים. לפיכך, הארדן יאבד 567,000 דולר על כל משחק שיפספס בעקבות כניסתו לבידוד, כאשר בשלב זה לא ברור כמה בדיקות שליליות יצטרך להציג לפני שיורשה לחזור לפעילות.

המזוקן הגיב להאשמות בפוסט באינסטגרם: "הלכתי להראות אהבה לחברה באירוע שלה (לא במועדון חשפנות) כי היא הופכת לבוסית ומעמידה את האנשים שלה בעמדה להצליח, ופתאום זו בעיה. כל יום משהו אחר. לא חשוב כמה פעמים אנשים ינסו להכפיש את שמי, אתם לא תצליחו. האמת תמיד תישאר למעלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי