מילווקי התעללה בגולדן סטייט עם 99:138, מיאמי גברה על ניו אורלינס

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Gary Dineen / Contributor

מחזור חג המולד: הווריורס התפרקו מול הבאקס, שקלעו 20 מ-37 מחוץ לקשת ולא ריחמו. 31 למידלטון, 19 לקרי מנגד. קודם לכן, סגנית האלופה חגגה עם 98:111, דאבל-דאבל אדיר של זאיון לא עזר לפליקנס

(גודל טקסט)

משחקי חג המולד ב-NBA יצאו הערב (שישי) לדרך עם שני מפגשים מסקרנים במיוחד. ללא ג'ימי באטלר שנפצע בקרסול ימין ונטש את הפרקט כבר במחצית, אך עם תרומה משמעותית מאוד משחקני הספסל, סגנית האלופה מיאמי היט השיגה ניצחון ראשון כשגברה 98:111 על ניו אורלינס פליקנס, שהפסידה לראשונה למרות דאבל-דאבל מפלצתי של זאיון וויליאמסון והופעה טובה של ברנדון אינגרם. לאחר מכן, ללא דריימונד גרין וקליי תומפסון הפצועים, סטף קרי וגולדן סטייט ווריורס הושפלו ב-39 נקודות הפרש על ידי מילווקי באקס ויאניס אנטטוקומפו, שצלפו 20 מ-37 מחוץ לקשת בדרך לניצחון אדיר.

מילווקי באקס (1:1) – גולדן סטייט (2:0) 99:138

אחרי ההפסד הדרמטי לסלטיקס במחזור פתיחת ה-NBA, מילווקי רשמה ניצחון ראשון העונה – ואיזה ניצחון אדיר זה היה. יאניס אנטטוקומפו וחבריו התפוצצו ללא רחמים על גולדן סטייט החלשה עם הצגה ענקית ו-20 מ-37 מחוץ לקשת ו-59 נקודות מהספסל. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור המנצחת, אותה הוביל כריס מידלטון עם 31 נקודות. יאניס השאיר את הבמה לחבריו לקבוצה והסתפק ב-15 נקודות ו-13 ריבאונדים ב-27 דקות של כדורסל.

ומה קורה אצל גולדן סטייט? ללא קליי תומפסון שייעדר עד סוף העונה ובלי דריימונד גרין, נראה שאין לווריורס מה למכור. הקבוצה מקליפורניה רשמה הפסד שני ברציפות וגם סטף קרי, שקלע 19 נקודות באחוזים רעים (2 מ-10 לשלוש), לא מנע מפלה כואבת הבחירה השניה בדראפט האחרון, ג'יימס וייסמן, היה היחיד שהותיר רושם חיובי בשורות המפסידה כשסיים עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים. אגב, קרי יכול להתחם בכך שהוא דילג מעל ריק בארי וטיפס למקום השני ברשימת קלעי הקבוצה בכל הזמנים.

שחקני מילווקי חוגגים ניצחון גדול
שחקני מילווקי חוגגים ניצחון גדול | Gary Dineen / Contributor
כריס מידלטון, סטף קרי
כריס מידלטון, סטף קרי | Gary Dineen / Contributor

מיאמי (1:1) – ניו אורלינס (1:1) 98:111

ניצחון ראשון העונה לסגנית האלופה, שהובילה לאורך כל המשחק ולא נלחצה גם לאחר שג'יימי באטלר נפצע בקרסול ולא עלה לשחק במחצית השנייה. הכוכב, שהספיק לתרום ארבע נקודות, חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים ב-16 דקות משחק ונטש במצב של 53:66 בתום 24 דקות של כדורסל, סובב את אותו קרסול גם בהפסד לאורלנדו וכעת החשש הוא כי מדובר בפציעה רצינית.

בהיעדרו, דאנקן רובינסון השווה את שיא השלשות למשחק בחג המולד (7) והוביל את הקלעים (23 נקודות) של מיאמי, שקיבלה סיוע יוצא מן הכלל משחקני הספסל (47 נקודות) בראשותו של גוראן דראגיץ' שצלף 18 נק' וחילק תשעה אסיסטים. מנגד, ברנדון אינגרם קלע 28 וזאיון וויליאמסון להט עם 32 משלו ו-14 ריבאונדים ב-38 דקות משחק (שיא קריירה), אך אף אחד חוץ מהם לא הופיע והפליקנס לא הצליחו לסכן את הניצחון של ההיט.

ג'יימי באטלר, זאיון וויליאמסון | Michael Reaves / Stringer
זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Michael Reaves / Stringer
דאנקן רובינסון, סטיבן אדמס
דאנקן רובינסון, סטיבן אדמס | Michael Reaves / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי