לספרי ההיסטוריה: דאלאס דרסה 73:124 את הקליפרס

לוקה דונצ'יץ', פול ג'ורג' | John McCoy/Getty Images

המאבריקס ניצלו את חסרונו של לאונרד הפצוע והתפוצצו על הקבוצה של טיירון לו, שנחלה את ההפסד הגבוה בתולדותיה וירדה להפסקה בפיגור הגדול ביותר מאז כניסתו של שעון הזריקות ל-NBA. דונצ'יץ' הוביל עם 24 נקודות

(גודל טקסט)

לאחר חגיגות חג המולד ברחבי העולם, משחקי ה-NBA המשיכו הלילה (בין ראשון לשני) עם משחק שנכנס לספרי ההיסטוריה. דאלאס מאבריקס, שפתחה את העונה עם שני הפסדים, היממה את לוס אנג'לס קליפרס ומחצה אותה 73:124 במשחק חסר תקדים.

כבר אחרי רבע אחד של משחק ב"סטייפלס סנטר" ניתן היה להבין שהקבוצה של טיירון לו, שהגיעה למשחק ללא קוואי לאונרד הפצוע, הולכת לקראת אחד ההפסדים הגדולים בתולדותיה כאשר ספגה 36 נקודות וקלעה 13 בלבד. ברבע השני כבר נקבעה היסטוריה – המאבריקס ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 27:77 ולמעשה קבעו את ההפרש הגבוה ביותר במחצית מאז כניסתו של שעון הזריקות לליגה, בעונת 1954-55.

בנוסף, מדובר בהפסד הגבוה ביותר בתולדות הקליפרס ודאלאס הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם שקולעת 50 נקודות יותר מהיריבה שלה לאורך שני רבעים. המאבריקס רשמו את הניצחון השני בגובהו בהיסטוריה שלהם, אחרי שהביסו את פילדלפיה ב-53 הפרש ב-2014.

פחות מיומיים עברו מאז שדאלאס הפסידה ללייקרס על אותו פרקט בדיוק, אבל הערב שום דבר לא יכול היה לעצור את הריצה של לוקה דונצ'יץ' וחבריו. הסלובני עצמו קלע 24 נקודות והיה קרוב לטריפל-דאבל עם 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אך נראה שכל הקבוצה שלו נהנתה מהחולשה של היריבה. ג'וש ריצ'ארדסון הוסיף 21, טים הרדוואי ג'וניור סיים עם 18. הקליפרס קיבלו 15 נקודות מפול ג'ורג' ו-13 מסרג' איבקה.

דונצ'יץ'. ערב מדהים לדאלאס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי