ברוקס הסביר מדוע לא שיתף את אבדיה בדקות הסיום: "ההפסד עליי"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מאמן וושינגטון דיבר על הרוקי הישראלי לאחר המעידה הנוספת מול אורלנדו: "דני שיחק יותר מדי דקות ברצף אז היה צריך לקחת אוויר. רציתי את ברטאנס כקלע. נמצא פתרון"

(גודל טקסט)

אחרי התצוגה המסתכלת אתמול (בין שבת לראשון) נגד אורלנדו, דני אבדיה קיבל הזמנות נוספת בחמישייה של וושינגטון במשחק השני תוך יומיים נגד המג'יק, שהסתיים גם הפעם עם ניצחון לקבוצה מפלורידה, אך הרוקי הישראלי זכה להיות על הפרקט במשך 37 דקות ורשם עד כה את המספרים הכי מרשימים שלו ב-NBA עם 9 נקודות (4 מ-11 מהשדה 1 מ-5 משלוש) 9 ריבאונדים וממד פלוס מינוס של 13 נקודות. למרות הכל, הוויזארדס שהעניקו לכוכב ראסל ווסטברוק מנוחה רשמו הפסד נוסף ונותרו במקום האחרון במזרח עם מאזן 3:0.

המאמן סקוט ברוקס אמר בסוף המשחק: "לא הצלחנו להשיג עצירות ברבע האחרון. לקחנו זריקות רעות בתחילת הרבע, לא הראינו התנגדות – משחק שלישי ברציפות ברבע האחרון. ניסינו רוטציות שונות ונמצא את הרוטציה הנכונה. יש עוד 69 משחקים אז נמשיך להיאבק. צריך להשיג את הניצחון הראשון".

ברוקס על הדקות האחרונות בלי דני אבדיה ואיזק בונגה ועם דוויס ברטאנס וטרוי בראון: "דני שיחק יותר מדי דקות ברצף אז היה צריך לקחת אוויר. רציתי את ברטאנס כקלע ולבראון היה משחק מצוין. ההפסד הזה עליי. נמצא פתרון".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

בראדלי ביל על הרבע האחרון: "הרגשנו נוח מדי". על המנטליות של הקבוצה: "אנחנו עצבניים, כעוסים וזה בסדר כי אף אחד לא אוהב להפסיד. לא מאשימים אחד את השני אז אנחנו במצב טוב. יש מוטיבציה למשחק הבא כי זה ה-NBA. אין ברירה אחרת".

וושינגטון שכאמור רשמה שלושה הפסדים מאז תחילת העונה, תפגוש במשחק הבא (בלילה שבין שלישי לרביעי) את הקבוצה היחידה מלבדה שטרם ניצחה בקונפרנס המזרחי, שיקגו בולס, כמו במקרה של אורלנדו, גם כאן יהיה מפגש כפול מול הבולס בקפיטל ואן ארנה תוך יומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי