מקל: "אבדיה לא צריך ללקק לאף כוכב, מעריכים אותו כבר מההתחלה"

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | David Dow/NBAE via Getty Images

רכז נבחרת ישראל על הפורוורד שמשחק ב-NBA: "הוא משחק נכון ולא כופה את עצמו. הייתי רוצה לראות אותו לוקח יותר במשחקים, ווסטברוק וביל? בכל קבוצה היה צריך לחיות עם כוכבים כאלו". הפציעה: "מתקדם בקצב טוב"

(גודל טקסט)

גל מקל נמצא בימים אלו בתהליכי החלמה לאחר שנפצע במדי מלאגה נגד ברשיה, והערב (שני) הרכז התראיין בתכנית הספורט של 103FM ועדכן לגבי מצבו ואף שיתף את דעתו לגבי תחילת דרכו של דני אבדיה ב-NBA.

האזינו לראיון המלא

ההחלמה מהפציעה: "כרגע אני בסדר היד שלי חוזרת לעצמה מיום ליום. זה קרה בדקה הראשונה, אחרי 54 שניות וחשבתי שזה סתם כאב. ישר הרגשתי משהו וחשבתי שזה יעבור. ככל שעבר הזמן הבתזי שזה רציני. הספקתי לקלוע שלשה במשחק ואז ירדתי לספסל והפיזיותרפיסט שלנו ראה את היד שלי ואמר לי 'מה אתה נורמלי? שברת את היד'".

"שמו לי גבס והיד שלי כבר עושה תנועה. אמרו לי שזה חודשיים בחוץ ובינתיים עברו שבועיים. אני בקצב טוב. מקווה תוך חודש לחזור. יש לנו עוד שבועיים וחצי עד למשחק הבא ביורוקאפ. בתסריט האופטימי, אני אפסיד שני משחקים ביורוקאפ".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

המשחקים הראשונים של אבדיה: "חושב שהוא במצב כזה שאוהבים אותו ומערכים אותו כבר על ההתחלה. הוא עשה רושם טוב. חושב ששם המשחק הוא יציבות. יש בעונה הזו כל כך הרבה עליות וירידות, וגם עומס רב. אני חושב שוושינגטון כן מועמדת לפלייאוף. מה שחשוב בשבילו זה לשחק ולהיות טוב בדקות שלו. הוא לא צריך לפחד מאף אחד כי הוא משחק מאוד נכון. הוא לא כופה את עצמו על המשחק".

"הייתי רוצה לראות אותו יותר לוקח על עצמו. נכון שזה שלבים ראשונים ויש התרגשות, אבל אני מאמין שברגע שהוא יקבל ביטחון וישחק עוד כמה משחקים הוא גם ייקח על עצמו יותר. שיתוף הפעולה שלו עם בראדלי ביל וראסל ווסטברוק? אלו שני סופרסטארים שהכל עובר דרכם, והוא יצרך ללמוד לחיות עם זה. הוא יצטרך לקחת על עצמו יותר ויותר, אבל לאט לאט. עכשיו יש לו את ווסטברוק וביל, אבל בקבוצה אחרת היו לו שני כוכבים אחרים".

מקל הוסיף לסיום: "המפתח הוא לבוא ולהיות אתה. הוא לא צריך ללקק לאף אחד. הוא לא צריך לנסות ולהיות מישהו שהוא לא. המרכיב הכי חשוב הוא הרצון ללמוד ולהתקדם. צריך להיות עם ביטחון ולעשות הכל כמו שאתה מבין ויודע. כמו שעשית ברוב הקריירה ובגלל זה הגעת לאן שהגעת. צריך להאמין בתהליך ובדרך".

מקל. "מקווה לחזור בתוך חודש" | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי