נקודת האור: "אבדיה יהיה שחקן טוב מאוד בליגה הזו למשך הרבה מאוד זמן"

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

הישראלי קיבל מחמאות למרות הפסד נוסף של וושינגטון, שנכנעה 115:107 לשיקגו: "אחד השומרים הטובים בקבוצה, לומד מהר". ווסטברוק שלח מסר באינסטגרם, הרוקי הגיב: "משפחה תמיד ביחד"

(גודל טקסט)

וושינגטון פתחה רע את עונת 2020/21 ב-NBA, כאשר נכנעה הלילה (בין שלישי לרביעי) 115:107 לשיקגו ורשמה הפסד רביעי בארבעה משחקים. דני אבדיה, כידוע, קלע תשע נקודות, אליהן הוסיף ארבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים.

דני שוב פתח בחמישייה, רשם בסך הכל 26 דקות משחק וצלף שלוש שלשות. בנוסף, סיפק שתי חטיפות, חסימה ואיבד פעם אחת. בארצות הברית רואים בישראלי נקודת האור אצל הוויזארדס, למרות הפתיחה הרעה של הקבוצה.

"דני אבדיה הולך להיות שחקן טוב מאוד בליגה הזו למשך הרבה מאוד זמן", צייץ בחשבון הטוויטר שלו פרשן NBC, קווינטון מאיו. ההתלהבות הייתה בעיקר ממשחק ההגנה של אבדיה: "בגיל 19 הוא אחד השומרים הטובים בקבוצה, הוא עושה את זה מעולה מבלי לבצע עבירה. יש לו פוטנציאל להפוך לשומר אחד על אחד לגיטימי ב-NBA".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

פרד כץ, כתב ה"אתלטיק", ניתח כיצד הרוקי הישראלי למד מהר מטעויות שביצע במחצית הראשונה: "קובי ווייט ניסה על דני אבדיה פעמיים את אותו מהלך. בפעם הראשונה זה הסתיים בסל קליל, אך בפעם השנייה באיבוד כדור. הוא לומד מהר".

ראסל ווסטברוק שוב סיפק את הטריפל-דאבל הקבוע שלו (21 נק', 15 ריב', 11 אס') ופרסם בחשבון האינטסגרם שלו פוסט בו שלח מסר: "גבר לא נמדד כשהוא נמצא ברגעים קלים ונוחים, אלא כשהוא נמצא בתקופות של אתגרים ומחלוקות". אבדיה הגיב: "משפחה תמיד ביחד".

עוד באותו נושא: דני אבדיה, ראסל ווסטברוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי