אבדיה יירד לספסל? האצ'ימורה יחזור לסגל הוויזארדס

רוי האצ'ימורה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

וושינגטון הודיעה כי הפורוורד היפני, שהחמיץ את ארבעת המשחקים הראשונים של העונה כיוון שסבל מדלקת הלחמית, יירשם למפגש עם שיקגו בולס. יתפוס את המקום של הישראלי בחמישייה?

(גודל טקסט)

הטרייד שהנחית את ראסל ווסטברוק בבירת ארצות הברית יצר ציפייה מוושינגטון וויזארדס להיאבק על מקום בפלייאוף המזרח העונה, אך בינתיים הקבוצה של דני אבדיה מקרטעת ורשמה הפסדים בכל ארבעת המשחקים הראשונים. הערב (רביעי) וושינגטון פרסמה עדכון שעשוי להשפיע על כמות הדקות של הישראלי ועל מקומו בחמישייה הפותחת: רוי האצ'ימורה צפוי לערוך הופעת בכורה העונה במשחק נגד שיקגו בולס שייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

הפורוורד היפני, שכמו אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט ב-2019, סבל מדלקת הלחמית ולפני תשעה ימים הוויזארדס העריכו שייעדר למשך כשלושה שבועות, אולם נראה כי האצ'ימורה התאושש מוקדם מהצפוי. אחרי שרשם ממוצעים של 13 נקודות ושישה כדורים חוזרים למשחק בעונת הרוקי שלו, האצ'ימורה נחשב לאחד השחקנים החשובים לעתידה של וושינגטון ולא מן הנמנע שהמאמן סקוט ברוקס יבחר להרכיב אותו בחמישייה הראשונה, בה פתח אבדיה בכל המשחקים עד כה, אם כי על פי ההערכות היפני צפוי להיות מוגבל לכ-20 דקות בשלב הראשון.

אבדיה זכה ללא מעט קרדיט מבחינת דקות המשחק במשחקים הראשונים, עם 26.3 בממוצע. יחד עם זאת, הוא לקח רק 5.3 זריקות למשחק עד כה, כשהוא עדיין לומד להתאים את עצמו לשיתוף הפעולה עם צמד הכוכבים של הוויזארדס – ווסטברוק ובראדלי ביל. חזרת האצ'ימורה תפעיל מעט יותר לחץ על הישראלי לספק תפוקה גבוהה ככל האפשרות בדקות שלו על המגרש, כאשר חוץ ממנו ומהיפני, גם דאוויס ברטאנס, טרוי בראון ג'וניור ואיסאק בונגה מהווים חלק מהרוטציה בעמדות הפורוורד.

אבדיה. הדקות שלו ייפגעו? | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי