דוראנט וברוקלין עצרו את אטלנטה, שארלוט הפתיעה את דאלאס

קווין דוראנט , קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images)

הכוכב של הנטס וקיירי אירווינג קלעו ביחד 58 נקודות והנחילו לטריי יאנג ולהקתו הפסד ראשון העונה. לברון גבר בקלילות על פופוביץ', לאמלו בול כיכב בניצחון המפתיע על דונצ'יץ' ומיאמי נקמה במילווקי

(גודל טקסט)

רגע לפני ש-2020 נגמרת, הלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלנו שישה משחקי NBA מרתקים. האלופה, לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס עלו למאזן חיובי עם ניצחון 107:121 על סן אנטוניו. שארלוט הורנטס, נהנתה מהמשחק הטוב ביותר של הרוקי שלה העונה, לאמלו בול וניצחה 99:118 את לוקה דונצ'יץ' ודאלאס. מיאמי נקמה במילווקי אחרי ההפסד המשפיל, קווין דוראנט וקיירי אירווינג עצרו את טריי יאנג ואטלנטה הלוהטת בקרב התקפי מדהים, ג'יילן בראון התפוצץ נגד ממפיס, והקליפרס הביסו את פורטלנד

ברוקלין נטס – אטלנטה הוקס 141:145

טריי יאנג ואטלנטה הוקס הגיעו לברקליס סנטר שבניו יורק הלילה בלתי מנוצחים עם מאזן מרשים של 0:3 בפתיחת העונה, אך נאלצו להתמודד מול קווין דוראנט, שחזר בסערה לאחר כמעט שנה וחצי בחוץ, וחברו לקבוצה, קיירי אירווינג. במשך שלושה רבעים, הרכז המוכשר הציג משחק לא אופייני, ולמרות קצב התקפי מדהים, ושתי קבוצות שעברו את ה-100 נקודות לאחר שלושה רבעים, 'אנקל דרו' נראה לא במיטבו עם וקלע רק 3 מ-16 מהשדה, כשמנגד, טריי יאנג עושה ככל העולה על רוחו.

אך ברבע הרביעי אירווינג התפוצץ עם 17 נקודות (מתוך 25 סה"כ). דוראנט הוביל שבעה שחקני ברוקלין שקלעו בדאבל פיגרס, עם עוד משחק מרשים של 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'ו האריס הוסיף 23, והנטס העניקו להוקס את ההפסד הראשון שלהם העונה ב-NBA.

למרות זאת, באטלנטה יכולים להיות אופטימיים. ארבעה שחקנים סיימו עם 20+ נקודות, כשיאנג כמובן מככב בשורה הסטטיסטית עם 30 נקודות (בלי שלשות), 11 אסיסטים ו-6 ריב' ב-32 דקות. ג'ון קולינס הוסיף 30 נקודות ו-10 ריבאונדים משלו ובוגדן בוגדאנוביץ' קלע 22 מהספסל. שתי הקבוצות יישארו לחגוג סילבסטר בניו יורק וייפגשו שוב בעוד יומיים באותו אולם.

סן אנטוניו ספרס – לוס אנג'לס לייקרס 121:107

לאחר ההפסד לפורטלנד במשחק הקודם, האלופה שוב עלתה על דרך המלך וחזרה למאזן חיובי הלילה ב-AT&T סנטר בסן אנטוניו, טקסס. הקבוצה של פרנק ווגל יצאה מהמנהרה כמו מלוע של תותח ונהנתה מערב מצויין של קינג ג'יימס, בדרך לניצחון חד-צדדי על חניכיו של גרג פופוביץ', אותם יפגשו שוב בעוד יומיים.

לברון ג'יימס | Logan Riely/NBAE via Getty Images

לברון ג'יימס שמר על הממוצעים שלו גם הערב וקלע 26 נקודות (47.8% מהשדה), והוסיף 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ב-35 דקות. אנתוני דייויס היה יחסית 'רגוע' ותרם לאלופה 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2 חסימות. גם דניס שרודר ממשיך להיראות כמו אחת ה'גניבות' הגדולות של הקיץ עם 21 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

מנגד, פופוביץ' צריך לדאוג לקבוצתו שספגה 25 נקודות מאיבודים, למרות שאיבדה את הכדור שבע פעמים פחות מהלייקרס. דיג'ונטה מארי היה נקודת האור של הספרס עם 29 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, דמאר דירוזן הוסיף 23 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אך הם היו השחקנים היחידים שקלעו יותר מ-20 נקודות, ורק ארבעה שחקני סן אנטוניו קלעו בדאבל פיגרס הלילה.

דאלאס מאבריקס – שארלוט הורנטס 118:99

בוסטון סלטיקס – ממפיס גריזליס 107:126

מיאמי היט – מילווקי באקס 108:119

לוס אנג'לס קליפרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 105:128

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי