סוער בוושינגטון: ברוקס בסכנת פיטורים, ביל: "דני רק בן 19"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

כוכב וושינגטון דיבר על הישראלי לפני המשחק החוזר נגד שיקגו בליל השנה החדשה: "אנחנו צריכים להיות סבלניים, הוא עושה עבודה טובה". בבירה תקפו: "פתיחת העונה הפכה לסרט אימה"

(גודל טקסט)

דני אבדיה והוושינגטון וויזארדס יפגשו הלילה את שיקגו למשחק חוזר בליל העונה החדשה, יומיים לאחר ההפסד שגרר ביקורות קשות בארה"ב. בוושינגטון פוסט, אחד מכלי התקשורת החזקים והמשפיעים בבירה, פרסמו כתבה על פתיחת העונה של הוויזארדס, שהפכה ממה שהיה אמור להיות 'מותחן מרגש לסרט אימה'.

למרות מתיחת הפנים שעברו בקיץ, וושינגטון לא מצליחים להתקדם מבחינה הגנתית וסופגים 119.5 נקודות למשחק העונה (מקום 24 ב-NBA), כמות דומה לזו שספגו בעונה שעברה. המאמן נשאל כיצד הם התכוננו למשחק החוזר עם שיקגו, וענה בקצרה: "וידאו. צפינו בהרבה וידאו וניתחנו מה קורה בשני הצדדים של הפרקט".

הכוכב של הקבוצה, בראדלי ביל, דיבר ארוכות בטוויטר של וושינגטון על פתיחת העונה הקשה, והתייחס גם לדני אבדיה: "הוא הולך להיות טוב מאוד בשבילנו, אבל אנחנו חייבים להבין, אנחנו צריכים להיות איכשהו סבלניים במידה מסוימת. אנחנו צריכים להבין שהשנה הזאת הולך להיות ארוכה. זה טוב שהוא להוט, אבל דני הוא רק בן 19, הוא לא שיחק ב-NBA מספיק זמן, הוא לא מכיר את ההרגלים של הרבה שחקנים, הוא מחזיק מעמד בהגנה, שזה נהדר, אבל האתגרים יהיו הרבה יותר קשים, ככל שהעונה מתקדמת זה הרבה יותר קשה, אז העבודה שלנו כקבוצה היא לעזור לו להתכונן בדרך הנכונה לכל משחק ולעזור לו להעלות את הרמה. אבל הוא עושה עבודה טובה עד עכשיו, אני לא הולך לשבת כאן וללעוג לו או משהו כזה".

על פתיחת העונה אמר ביל: "רק אנחנו יכולים להוציא את עצמנו מהתסבוכת הזאת. זה מתסכל, אבל זה לא הסוף. זה לא שמדובר 'בסוף העולם'. אנחנו לא מרגישים ככה בקבוצה. אף אחד לא כועס אחד על השני. אני מרגיש כאילו כולם עצבניים ולדעתי זה דבר טוב".

נזכיר, אבדיה שיחק בכל ארבעת המשחקים של וושינגטון העונה ורושם ממוצעים של 7.5 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי