6 נקודות לאבדיה, וושינגטון שוב הפסידה וירדה למאזן 5:0

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הרוקי שיחק 24 דקות וחצי, סיפק 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, הוויזארדס נכנעו 133:130 לשיקגו ועדיין ללא ניצחון מתחילת העונה. הישראלי לא שותף ברבע האחרון, טריפל-דאבל לווסטברוק

(גודל טקסט)

וושינגטון ודני אבדיה פתחו את משחקי שנת 2021 (שעון ישראל) ב-NBA הלילה (בין חמישי לשישי) – אך שוב הוויזארדס הפסידו לשיקגו, 133:130, ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה. המאזן שלהם מתחילת העונה עומד על 5:0 וממש לא כך קיוו לקבל את השנה האזרחית החדשה.

הרוקי עלה בחמישייה, שיחק 24:32 דקות, קלע שש נקודות (2 מ-5 מהשדה, 0 מ-3 מחוץ לקשת), קטף ארבעה ריבאונדים וחילק שלושה אסיסטים. הישראלי לא בלט יותר מדי במשחק ההתקפה, כלל לא שיחק ברבע האחרון, ו-וושינגטון חייבת להציג שיפור לקראת רצף המשחקים הקשה שעומד לפניה – מינסוטה, ברוקלין, פילדלפיה, בוסטון ומיאמי.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. וושינגטון הובילה לאורך רוב הרבע הראשון, ברבע השני נרשמה נדנדת נקודות ולמחצית שיקגו ירדה ביתרון 68:71. לקראת סוף הרבע השלישי הבולס הצליחו להגדיל מעט את ההפרש ולהגיע ליתרון דו ספרתי (11 נק' בשיאו), אך ברבע האחרון שוב היה צמוד מאוד עד הסוף. היתרון עבר מצד לצד, ושיקגו עלתה ל-128:131 אחרי שאוטו פורטר קלע מהקו פעמיים לאחר איבוד כדור קריטי של בראדלי ביל. ראסל ווסטברוק קלע פעמיים מהעונשין, אך לאחר מכן זאק לוין עשה זאת מנגד וחתם את תוצאת המשחק – 130:133 לשיקגו.

ווסטברוק סיים עם הטריפל-דאבל הקבוע שלו, 22 נק', 10 ריב', 11 אס'. תומאס בראיינט ובראדלי בילק קלעו 28 נק' כל אחד, שלא עזרו מספיק לוויזארדס, ואצל המפסידה פורטר הוביל את רשימה הקלעים עם 28 נק' משלו, אליהן הוסיף 12 ריב'.

ראסל ווסטברוק, דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מלבד משחקם של אבדיה ו-וושינגטון, חמישה משחקים נוספים נערכו הלילה. פילדלפיה ניצחה את אורלנדו, יוסטון גברה על סקרמנטו בתום משחק צמוד, הניקס נכנעו לטורונטו, ניו אורלינס הביסה את אוקלהומה ופיניקס ניצחה את יוטה.

אורלנדו – פילדלפיה 116:92

תצוגה מצוינת של הסיקסרס, שעלו למאזן 1:4 והנחילו למג'יק הפסד ראשון העונה. מהרגע הראשון פילדלפיה לקחה את השליטה במשחק וכבר בו הובילה ב-20 הפרש. משם, היא לא עצרה. למחצית היא ירדה ב-40:75 מוחץ והמשיכה באותו קצב בדיוק ברבע השלישי – בו גם רשמה את יתרון השיא שלה במשחק – 38 נק'. סת' קרי וג'ואל אמביד (9 ריב') קלעו 21 נקודות כל אחד עבור הסיקסרס, טוביאס האריס הוסיף 20 נק' ו-9 ריב' משלו. אצל המפסידה, ניקולה ווצ'ביץ' הוביל עם 19 נק' ו-10 ריב'.

ניקולה ווצ'ביץ', ג'ואל אמביד | Alex Menendez/Getty Images

יוסטון – סקרמנטו 119:122

במשחקם השלישי בלבד העונה, הרוקטס השיגו ניצחון ראשון אחרי שהפסידו לפורטלנד ודנבר במשחקים הקודמים. זה היה קשה וצמוד עד כדי כך שלאורך כל המחצית הראשונה אבל קבוצה לא הצליחה לעלות ליתרון גבוה יותר מארבע נקודות. היתרון עבר מצד לצד, ורק ברבע השלישי יוסטון הייתה יותר יציבה כדי לשמור עליו לכל אורכו, אך לא הצליחה לברוח. ההפרש אמנם עמד בשיאו על 10 ברבע השלישי, אך הוא הסתיים ב-86:87 צמוד לרוקטס. הקינגס החזירו לעצמם את ההובלה ברבע האחרון, אך לקראת הסיום יוסטון במאני-טיים עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לסיום. ג'יימס הארדן הוביל את רשימת קלעי המשחק עם 33 נק', אליהן הוסיף 6 ריב' ו-8 אס'.

ג'יימס הארדן | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

יוטה – פיניקס 106:95

ניצחון שלישי ברציפות לסאנס, שעלו למאזן 1:4. הג'אז, לעומתם, ב-2:2 אחרי ארבעה משחקים. אחרי רבע ראשון צמוד, פיניקס הצליחה לברוח באמצע הרבע השני וירדה למחצית ביתרון 40:53. לאורך כל הרבע השלישי הסאנס שמרו פחות או יותר על ההפרש וגם אותו סיימו ביתרון בן 13 נק'. בתחילת הרבע האחרון הם הגדילו עוד יותר את ההפרש, שצמח ל-21 בשיאו, ולקראת הסיום יוטה צימקה מעט את הפער. דווין בוקר הוביל את רשימת הקלעים עם 25 נק' ו-7 ריב' עבור המנצחת, בעוד אצל המפסידה דונובן מיטשל קלע 23.

תוצאות נוספות

אוקלהומה – ניו אורלינס 113:80
טורונטו – ניו יורק ניקס 83:100

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי