מאמן חדש לאבדיה? ברוקס סופג אש אחרי עוד הפסד

ראסל ווסטברוק, דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

וושינגטון, רשמה הפסד נוסף, 133:130 לשיקגו, ירדה למאזן 5:0 והאיש על הקווים קיבל ביקורת בארצות הברית מהתקשורת והקהל. ברוקס עצמו הביע ביטחון: "נעבוד קשה ונפתור את הדברים". ביל: "אנחנו עצבניים"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס, קבוצתו של דני אבדיה, פתחה רע מאוד את העונה ב-NBA והמשבר שלה העמיק הלילה (בין חמישי לשישי) כאשר נכנעה 133:130 לשיקגו וירדה למאזן של 5:0. הישראלי קלע 6 נקודות ב-24 דקות וחצי על הפרקט, וברבע האחרון כלל לא שותף.

מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס, מתחיל לספוג אש אחרי חמשת ההפסדים הרצופים. אוהדים ברשתות החברתיות תקפו ורשמו: "הוא חייב ללכת", "אין לקבוצה כיוון תחתיו", "הוא לא יודע לעשות רוטציה", "זה לא מגיע לבראדלי ביל" ועוד.

ברוקס הביע לאחר המשחק ביטחון בקבוצה: "העונה עוד ארוכה ולהשיג ניצחון ראשון זה תמיד דבר קשה. כשיש לנו דקות טובות אנחנו לא מצליחים להאריך אותן, אבל נעבוד קשה ונפתור את הדברים האלה". המאמן אף טען שאין חשיבות למשחקים ביתיים אם אין בהם קהל: "זה לא משנה באיזה אולם משחקים, הכל אותו דבר, כי אין לך את הדחיפה של אוהדי הבית שלך".

סקוט ברוקס | Rob Carr/Getty Images

ברוקס ספג ביקורת לא רק מאוהדים, אלא גם מפרשנים בארצות הברית. פרד כץ, כתב האתר המוערך "אתלטיק", דיבר את המהלך האחרון והרע של וושיגנטון במשחק: "5.5 שניות לסיום, בפיגור של שלוש נקודות, רוי הצ'ימורה נתן מסירה על מגרש שלם שיצאה החוצה. עכשיו הם הפסידו לשיקגו שהייתה עם סגל חסר מאוד ועכשיו הם במאזן 5:0".

בראדלי ביל סיפר בסיום לתקשורת: "כולם בחדר ההלבשה מרוצים. אנחנו עצבניים, בהחלט, אבל באופן חיובי. אני צריך להיות טוב יותר ואנחנו צריכים כולם ביחד להשתפר. חייבים לעשות את זה ביחד".

רוי הצ'ימורה שב לשחק, היה מצוין במחצית הראשונה וסיים את המשחק עם 17 נק'. היפני אמר בסיום: "אנחנו גרמנו לעצמנו להפסיד הלילה. זה היה משחק קשה, אבל נשארו לנו עוד 67 משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי