דני אבדיה: "לא פשוט להיות במעמד הזה, אין פה קסמים"

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

הישראלי דיבר על הציפיות לאחר ניצחון הבכורה של וושינגטון ושיא הקריירה ב-NBA: "אנשים מקבלים את זה כמובן מאליו, אבל זה עניין של זמן. אני רגוע ויודע מה אני שווה". על עצמו כפליימייקר: "תמיד אהבתי להיות"

(גודל טקסט)

דווקא בתחילת המסע משחקי החוץ וללא ראסל ווסטברוק, דני אבדיה השיג ניצחון ראשון ב-NBA במדי וושינגטון לאחר רצף של חמישה הפסדים. הוויזארדס דרסו 109:130 את מינסוטה בטארגט סנטר ולרוקי הישראלי יש חלק לא קטן בכך. אבדיה פרח ללא הכוכב שהגיע הקיץ מיוסטון כאשר הציג את ארסנל היכולות שלו וסיים עם שיא קריירה של 11 נקודות (3 מ-5 מהשלוש) והוסיף לשורה הסטטיסטית המרשימה שלו 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים נפלאים ו-3 חטיפות לעומת איבוד אחד בלבד.

אבדיה סיכם לאחר הניצחון: "הניצחון בהחלט מוריד לחץ, סוף סוף ניצחון ראשון ב-NBA. זה מרגיש טוב, אין מה לעשות יכול להיות שנהיה בתקופות פחות טובות אבל בסופו של דבר יש לנו הרבה כישרון ואנחנו יכולים להגיע רחוק לדעתי".

אבדיה על עצמו כפליימייקר: "אני אוהב את זה, תמיד אהבתי להיות פליימייקר. אני אוהב מסירות הקפצה כי לשחקנים גבוהים קל יותר לתפוס".

דני אבדיה | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

על השתלבותו בקבוצה אמר: "אני באתי לקבוצה, סיימתי שלוש שנים במכבי תל אביב שנורא נהינתי בהן, אני עכשיו במערכת חדשה ולחוצה שהתחלנו להפסיד. זה לא קל, אנשים מקבלים דברים כמובן מאליו 'דני פחות מקבל את הכדור, למה הוא לא זורק, למה הוא כן זורק?' אנשים צריכים להבין שזה עניין של זמן".

"זה לא פשוט להיות במעמד הזה, אני עושה מה שאני יודע. דברים יבואו עם הזמן. אנשים מצפים שאני אתחיל מיד לעשות קסמים אחרי שנבחרתי גבוה בדראפט. אני רגוע, אני יודע מה אני שווה. אני בסך הכל משחק פשוט, רוצה לנצח, אני חדש פה ומאוד כיף לי. אני מאמין שבסופו של דבר הכל יגיע".

למרות הניצחון, יש לציין כי בשלב זה וושינגטון עדיין נמצאת במקום האחרון בקונפרנס המזרחי בשל מאזן של 5:1 אחרי שישה משחקים. המשחק הבא של דני אבדיה יהיה בין ראשון לשני בברקליס סנטר נגד ברוקלין נטס עמוסת הכוכבים, שכזכור פגש אותה הרוקי במשחק ההכנה הראשון שלו במדי הוויזארדס וכיכב עם 15 נקודות.

דני אבדיה | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי