Sport1 Banner

ג'ון וול רשם מספרים שלא הושגו מאז מייקל ג'ורדן, ושחרר הצהרה

ג'ון וול | Carmen Mandato/Getty Images

עם 28 נקודות בניצחון על סקרמנטו, רכז יוסטון הפך לראשון שקולע 50 ומעלה בשני משחקיו הראשונים אחרי שנעדר שנתיים לפחות - רק MJ עשה זאת בעבר. על שתי החסימות שסיפק אמר: "אני הרכז החוסם הכי טוב בכל הזמנים"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

בזמן שג'יימס הארדן ישב בחוץ בעקבות נקע בקרסול רגל ימין, ג'ון וול תפס פיקוד והוביל את יוסטון רוקטס לניצחון 94:102 על סקרמנטו קינגס הלילה (בין שבת לראשון) עם 28 נקודות, שישה אסיסטים ושלוש חטיפות ב-37 דקות על הפרקט, מספרים שהיוו איתות נוסף לכך שאחד הרכזים המוכשרים ב-NBA שוב איתנו, אחרי שהחמיץ את העונה שעברה במלואה ושיחק רק 32 משחקים בזו שלפני כן בגלל פציעות.

וול, שלא זכה ליטול חלק בשני המשחקים הראשונים של יוסטון העונה כיוון שנאלץ להיכנס לבידוד לאחר ששהה בקרבת נדבקים בקורונה, קלע 50 נקודות בסך הכל בשתי ההופעות שלו במדי הרוקטס עד כה – והפך לשחקן הראשון שעושה זאת אחרי שלא היה פעיל לפחות שנתיים, מאז שמייקל ג'ורדן עשה זאת כשחזר מפרישה ב-2001.

"פשוט השקעתי המון עבודה קשה ומסירות בשביל להגיע לנקודה הזו. לא הייתי יכול לבקש התחלה יותר טובה בשני המשחקים הראשונים שלי", אמר וול אחרי המשחק. המאמן סטיבן סיילאס התמוגג גם הוא: "לא משנה מה היו הציפיות שלי ממנו, אין ספק שהוא התעלה מעליהן".

מעבר לשחזור ההישג של ג'ורדן, הנתון הסטטיסטי שהזכיר עד כמה היכולות האתלטיות של וול מרשימות היו שתי החסימות שרשם במשחק. כשנשאל על כך, הוא לא התבייש לשחרר הצהרה: "מהרגע שדרכתי בליגה הזו, אני מרגיש שאני החוסם הכי טוב בכל הזמנים מבין הרכזים".

ג'ון וול. חזרה מוצלחת למגרשים | Carmen Mandato/Getty Images
עוד באותו נושא: ג'ון וול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי