אבדיה קלע שלוש נקודות, וושינגטון הפתיעה עם 122:123 בברוקלין

קווין דוראנט, דני אבדיה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הישראלי לא שותף ברבע האחרון ושיחק 16 דקות נגד החבורה של דוראנט ואירווינג, אבל ווסטברוק, ביל ובראיינט הובילו את האורחת לניצחון שני ברציפות

(גודל טקסט)

דני אבדיה אמנם רשם ביום הולדתו ה-20 את המשחק הכי פושר שלו ב-NBA, הלילה (בין ראשון לשני) בברוקלין נגד החבורה של קווין דוראנט וקיירי אירווינג, אבל וושינגטון וויזארדס שלו הפתיעה בענק עם 122:123, ניצחון שני ברציפות אחרי חמישה הפסדים בחמשת משחקי הפתיחה.

אבדיה שוב פתח בחמישייה, אבל בניגוד למשחקים הקודמים – כולל 15 הנקודות שלו נגד ברוקלין במשחקי טרום העונה – התקשה לסייע ובסך הכל שותף על ידי סקוט ברוקס ל-16 דקות, בהן זרק פעמיים מחוץ לקשת וקלע פעם אחת (1 מ-4 מהשדה בסך הכל), מסר אסיסט אחד, סיים עם ריבאונד אחד בהגנה וגם חסם את קיירי אירווינג.

אבדיה כאמור לא שותף כלל ברבע האחרון, אז הובילו את הוויזארדס לניצחון המדהים שני כוכביה – בראדלי ביל וראסל ווסטברוק – שפגש את קווין דוראנט, החבר הטוב מימיהם באוקלהומה. ביל קלע 27 נקודות וגם הוסיף 10 ריבאונדים, ווסטברוק קלע 24 לצד 10 אסיסטים ודאבל-דאבל מרשים היה גם לסנטר תומאס בראיינט שקלע 21 נקודות וקטף 14 ריבאונדים.

בשורות המארחת מברוקלין, קיירי אירווינג בלט עם 30 נקודות ו-10 אסיסטים ומספרים דומים היו לדוראנט שקלע 28 נקודות וסיים עם 11 כדורים חוזרים, אבל KD וקיירי גם היו מי שניסו להעניק לקבוצתם ניצחון עם הבאזר ולא עמדו במשימה – בסיום 122:123 מפתיע מאוד לאורחים מבירת ארה"ב.

קווין דוראנט | Sarah Stier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי