משתגעים על קרי: המספרים והציוצים אחרי שקבע שיא קריירה

סטף קרי | Ezra Shaw Gettyimages

הסופרסטאר של גולדן סטייט ווריורס קלע 62 נקודות בניצחון על פורטלנד, ב-NBA לא הצליחו לעצור את ההתרגשות ונזכרו בהישג של קובי בראיינט המנוח, שספק אם יישבר, סטיב קר: "זכות לאמן אותו"

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לניצחון של וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה הלילה (בין ראשון לשני) בברוקלין, הסיפור הגדול הגיע מקליפורניה – שם סטף קרי הזכיר את ימי ה-MVP שלו, רשם שיא קריירה של 62 נקודות והוביל את גולדן סטייט ווריורס ל-122:137 על פורטלנד טרייל בלייזרס.

הסופרסטאר היה רחוק שתי נקודות נוספות מהשוואת שיא הפרנצ'ייז, ששייך לריק בארי שקלע 64 נקודות במדי גולדן סטייט בשנת 1974 והפך לשחקן השני הכי מבוגר שקולע מעל 60 נקודות במשחק, בגיל 32 ו-295 ימים, כשרק קובי בראיינט לפניו לאור העובדה שעשה זאת באורח פלא בגיל 37.

מה שמדהים הוא שקרי הגיע לשיא קריירה של 62 נקודות ב-36 דקות בלבד על הפרקט, נתון שגם במקרה זה רק קובי בראיינט המנוח לפניו עם 62 נקודות ב-33 דקות בדצמבר 2005. קרי הוא גם הראשון לקלוע מעל 30 נקודות בשתי המחציות מאז עשה זאת פיט מרוויץ' ב-1977.

מאמנו של קרי, סטיב קר, התקשה גם הוא למצוא את המילים: "ראינו את סטף עושה כל כך הרבה דברים לאורך השנים, כל כך הרבה לילות מדהימים באורקל ארנה וכעת בצ'ייס. זו פשוט זכות לאמן אותו, באמת שזו זכות". קרי, אגב, כשנשאל על ההופעה הגדולה, החמיא לפורטלנד ואמר: "כשאתה פוגש שחקנים ברמות האלה, זה מוציא ממך את הטוב ביותר".

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

כוכבי ה-NBA לא הצליחו לעצור את ההתלהבות ולפניכם מספר מהציוצים המשובחים של הלילה:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי