'מניה' ששווה לקנות: בוושינגטון מתלהבים מהנתונים של אבדיה

הכוכב הישראלי רושם את הציון ההתקפי טוב ביותר בוויזארדס, לפני בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. "אני מרגיש שייך לפה", אמר לפני המשחק נגד פילדלפיה הלילה

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים, דני אבדיה והוושינגטון וויזארדס יפגשו הלילה (2:00) את פילדלפיה 76', בתקווה להמשיך את המומנטום מפתיחת 2021. הישראלי ממשיך לעורר עניין בכלי התקשורת בבירת ארה"ב, וזוכה למחמאות רבות על השפעתו החיובית על הקבוצה. ב-NBC וושינגטון החמיאו לאבדיה ושמו את 'המניה' שלו ככזאת ששווה לרכוש, בעקבות ההשפעה שלו על הקבוצה.

"ההשפעה של דני לא יכולה להימדד ע"י הסטטיסטיקות המסורתיות, וזה לא דבר רע עבור שחקן שנמצא בשלב כל כך מוקדם של ההתפתחות שלו. היכולת שלו להגן ברמה גבוהה ובכמה עמדות שונות, וגם לשמש כמוביל כדור שני לצד ווסטברוק, ולקלוע שלשות הפכו אותו לחלק אינטגראלי בוושינגטון בדרך להצלחה".

ב-NBC המשיכו לנתח ורשמו: "הוויזארדס טובים יותר ב-23.3 נקודות ל-100 פוזושיניים עם דני מאשר בלעדיו, שזה הנתון הטוב קבוצה. אחריו מדורגים תומאס בראיינט ובראדלי ביל. ע"פ המדדים הנוכחיים, לא יהיה מטורף לחשוב שדני יהפוך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה אם ימשיך להתפתח בצורה הזו".

עוד נתון שמשמח את וושינגטון, הוא הציון ההתקפי של אבדיה. לאחר שבעה משחקים, אבדיה מדורג ראשון בשחקנים ששיחקו יותר מחמישה משחקים עם ציון של 120.3, אחריו בראיינט עם 117.3 ואחריהם בראדלי ביל.

לפני המפגש עם פילדלפיה אמר אבדיה לכלי התקשורת בבירה: "אני מנסה להכיר את ה-NBA יותר טוב. איך להגן יותר טוב ופשוט לקרוא את המשחק יותר טוב. אני חושב שככל שאני צובר ניסיון אני מרגיש יותר בנוח על הפרקט, אני מרגיש שייך לכאן. אני מאמין שעם הזמן, הרבה דברים טובים יקרו ואני מצפה לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי