ביל: "זרקו את השיאים מהחלון, הם קרו בהפסדים". ווסטברוק נפצע

בראדלי ביל | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

גארד הוויזארדס הוריד חשיבות מ-60 הנקודות שהפציץ, שכן וושינגטון נכנעה לפילדלפיה בשל הגנה מזעזעת: "חטפנו 50 ברבע, לא נשמע דבר כזה מעולם". הרכז פרק את האצבע ובספק למשחקים הקרובים. וגם: על המהומות בבירה

(גודל טקסט)

פילדלפיה סבנטי סיקסרס מחזיקה במאזן הטוב ביותר ב-NBA נכון לנקודה זו של העונה, ו-וושינגטון וויזארדס התמודדה עמה לא רע בשני מקרים, אך ירדה מנוצחת בשניהם. ההפסד השני הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) למרות שבראדלי ביל המטיר על הקבוצה של דוק ריברס שיא קריירה של 60 נקודות, בעיקר כי "הקוסמים" סיפקו תצוגת נפל נוספת מבחינה הגנתית וספגו לא פחות מ-141 נקודות, כולל 49 ברבע השני.

ההגנה של וושינגטון מדורגת במקום הלפני-אחרון בליגה, בו סיימה גם את העונה שעברה, כאשר דני אבדיה וחבריו סופגים 115.2 נקודות בממוצע ל-100 פוזשנים בשמונת המשחקים שקיימו עד כה. "אין שום היגיון בלקבל 50 נקודות ברבע. חטפנו 50 נקודות ברבע. לא נשמע דבר כזה מעולם. אי אפשר לנצח משחק בצורה הזו", אמר ביל בתום ההפסד וניסה לשאוב עידוד מכך שהוויזארדס היו קרובים לנצח את פילי בשני המשחקים העונה: "יש להם קבוצה טובה, אי אפשר להיתמם בנוגע לזה. אבל שמנו את עצמנו בעמדת ניצחון בשני המפגשים איתם, אני חייב להיות טוב יותר".

די אירוני שדווקא ביל בא בטענות דווקא לעצמו, אך ייתכן שהסיבה לכך היא שהוא נעצר על שלוש נקודות בלבד ברבע המכריע, בעוד כוכב היריבה ג'ואל אמביד קולע 11 ב-12 הדקות האחרונות. גם בשני המקרים הקודמים שבהם "ריל דיל" קלע מעל 50 נקודות, הקבוצה מבירת ארצות הברית הפסידה את המשחק. "אני לא מחשיב אף אחד משיאי הקריירה שלי שקרו בהפסדים, לא אכפת לי מזה. זרקו את השיא הזה מהחלון יחד עם השניים או שלושה הקודמים שהיו לי".

ביל. שיא הקריירה לא הספיק | Tim Nwachukwu/Getty Images

מעבר להפסד ולליקויים ההגנתיים, בעיה נוספת של הוויזארדס קשורה לראסל ווסטברוק שסיפר לאחר המשחק כי פרק את האצבע במהלך הרבע הרביעי: "הח** הזה כאב, אבל אהיה בסדר", אמר הרכז והבהיר כי אינו יודע האם ייאלץ להחמיץ משחקים. לאבדיה וחבריו מחכה בק-טו-בק בסוף השבוע, כאשר בין שישי לשבת יתארחו אצל בוסטון סלטיקס ויממה לאחר מכן יארחו את מיאמי היט ועל פי הערכות הכתבים המסקרים את הקבוצה, ווסטברוק צפוי לנוח לפחות באחד משני המשחקים.

סוגיה אחרת חשובה לא פחות, וכנראה אף יותר, שהעסיקה את ברוקס ושחקניו הלילה, נוגעת למהומות שחוללו תומכיו של דונאלד טראמפ בבית הלבן. "זה מאוד אמוציונלי ובמובנים מסוימים מאוד מייאש. הם פלשו לקפיטול. זה חסר תקדים. מייאש שזה המצב שהגענו אליו כמדינה", אמר ביל. ווסטברוק הוסיף: "עכשיו שאני חי בעיר הבירה והמשפחה שלי כאן, זה פוגש אותי בצורה קצת אחרת".

גם הפסד וגם פציעה. ווסטברוק | Tim Nwachukwu/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי