סיאטל תחזור ל-NBA? "אני מאוד אופטימית"

אוהדי סיאטל סופרסוניק | Otto Greule Jr/Getty Images

ראשת העיר של סיאטל שוחחה עם אדם סילבר והתראיינה לאחר מכן לרדיו המקומי: "אם יש קארמה בכדורסל, אנחנו נקבל חזרה את הסוניקס"

(גודל טקסט)

ראשת העיר של סיאטל, ג'ני דורקן, מאמינה שליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, תתרחב מ-30 ל-32 קבוצות, ותחזור בעתיד הלא רחוק לסיאטל, כך סיפרה אחרי השיחה עם הקומישינר, אדם סילבר.

"אני חושבת שהייתה שיחה מאוד חיובית". אמרה דורקן לכריס דניאל מרדיו 'קינג 5' המקומי. "אני חושב שהוא אומר באופן פומבי שסיאטל בראש הרשימה. אם יש קארמה בכדורסל, אנחנו נקבל חזרה את הסוניקס. אם הכלכלה מעורבת בנושא, אנחנו נקבל חזרה את הסוניקס. אם הם פשוט חכמים מספיק לדעת מה היא העיר הכי טובה באמריקה, אנחנו נקבל חזרה את הסוניקס. לכן אני מאוד אופטימית".

כזכור, הסיאטל סופרסוניקס עזבו את העיר ב-2008 לטובת אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ונפרדו מקבוצה ששיחקו בה אגדות כמו גארי פייטון, שון קמפ וקווין דוראנט שנבחר בדראפט לפני שהפך לאגדה באוקלהומה.

אחת הסוגיות שמדאיגות את סיאטל היא המצב הרע של אולם ה'Key Arena', אבל קבוצת NBA חדשה, אם תהיה כזו, תוכל לשחק באולם ה'קלימייט פלדג', האולם שבו משחקת קבוצת ההוקי סיאטל קראקן, וקבוצת ה-WNBA, סיאטל סטורם. סילבר הודיע בעבר שהוא שוקל לצרף שתי קבוצות נוספות תמורת 2.5 מיליארד דולר, ע"פ דיווחים ב-ESPN.

ראשת העיר מאמינה שמספק אנשי עסקים מעוניינים להקים קבוצה בסיאטל, ביניהם דיוויד בונדרמן וטים ליוויקי, שעזרו לבנות את האולם החדש בעיר. "אני לא חושבת שקבוצת הבעלות הנכונה תהווה מכשול. מחיר השוק ומציאת האנשים שיהיו מוכנים להשקיע סכומים כאלה, זה המכשול". סיכמה בראיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי