ברוקס: "אבדיה לא יקבל 30 דקות במשחק אם לא יהיה טוב"

סמי אוג'לייה, דני אבדיה | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

מאמן וושינגטון התייחס למשחק המאכזב של הישראלי שסיים ללא נקודות מול בוסטון: "הוא חייב לעבור את זה כדי לבנות קשיחות, הוא יהיה בסדר". ביל כועס על משחק ההגנה: "לא מבין איך זה קורה"

(גודל טקסט)

"ירח הדבש" של דני אבדיה נגמר. למרות שהרוקי המשיך לשמור על מקומו בחמישייה של וושינגטון הלילה (בין שישי לשבת) גם נגד בוסטון, הפורוורד הישראלי היה על הפרקט לאורך 14 דקות בלבד (מתוכן רק שלוש במחצית השנייה) ולראשונה מאז הגיע ל-NBA, לא קלע אפילו נקודה אחת.

מעבר לכך הפרנצ'ייז של הוויזארדס ממשיך להיות המדאיג בליגה. אפשר להתנחם בכך שצמד הסופרסטארים בראדלי ביל וראסל ווסטברוק מצליחים להשאיר את הקבוצה בתמונה עד הרגע האחרון בכל ערב מחדש, אך הלילה וושינגטון נוצחה בפעם השביעית העונה ונותרה במקום האחרון בקונפרנס המזרחי בעקבות מאזן עגום של 7:2.

מאמנו סקוט ברוקס דיבר על אבדיה לאחר המשחק: "הוא עדיין רוקי שחגג יום הולדת 20 לפני שבוע. הוא חייב לעבור את זה כדי לבנות קשיחות מנטלית. הוא רוצה לשחק, ולשחק טוב, אבל הוא עדיין מנסה להבין איך אנחנו משחקים ואת סגנון המשחק בליגה".

ג'יילן בראון, תומאס בראיינט, דני אבדיה | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

"דני יהיה בסדר, הוא בחור קשוח ואני אוהב את זה", המשיך מאמן וושינגטון. "אבל הוא לא יקבל 30 דקות בכל ערב אם לא יהיה טוב. הוא יקבל את ההזדמנויות שלו. הלילה זה פשוט לא היה היום שלו".

בראדלי ביל שכיכב עם 41 נקודות, אך בדיוק כמו נגד פילדלפיה זה לא עזר לקבוצתו לנצח, מבין כי הקבוצה תהיה חייבת להשתפר בהגנה: "אנחנו לא יכולים לשמור ככה, אני לא יודע למה זו ההגנה שלנו, אני כועס. השיאים שלי לא משנים לי כי הם הגיעו בהפסדים".

על איך יוכלו להתאושש מפתיחת עונה של 7:2: "איך ששיחקנו במחצית השניה. המאמן נתן הזדמנות לשחקנים שעוד לא שיחקו שנתנו ניצוץ. במבט קדימה יהיו שינויים בהרכב. אני תמיד אופטימי אבל אי אפשר לומר כל הזמן שעוד מוקדם בעונה".

בראדלי ביל | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי