מכה לבוסטון: ג'ייסון טייטום חיובי לקורונה וייעדר בין 10 ל-14 ימים

ג'ייסון טייטום | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

כוכב הסלטיקס, ששיחק הלילה נגד דני אבדיה והוויזארדס, יחמיץ ארבעה או חמישה משחקים דווקא אחרי שלהט בתקופה האחרונה. הנגיף מתפשט ב-NBA: שחקן פילדלפיה נדבק, ארבעה נוספים נכנסו לבידוד

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה מתפשט ב-NBA, וייתכן שגם דני אבדיה צריך להיות מודאג: כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראנייה דיווח הערב (שבת) כי כוכבה של בוסטון סלטיקס, ג'ייסון טייטום, נכנס לבידוד ולמרות שקבוצתו לא הבהירה האם הסיבה לכך היא הידבקות של טייטום עצמו או שהייה בקרבת חולה מאומת, ב"בוסטון גלוב" דווח כי השחקן נמצא חיובי. הסלטיקס פגשו לפנות בוקר את וושינגטון ואבדיה, ללא רוברט וויליאמס, גרנט וויליאמס וטריסטן תומפסון שנעדרו ממניעים הקשורים לפרוטוקול הקורונה בליגה.

טייטום ייאלץ לשהות בבידוד בין 10 ל-14 ימים וגריעתו מהסגל מגיעה בתזמון מאכזב מבחינת בוסטון, שניצחה שישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה הודות לממוצע של 27.7 שתרם הסווינגמן המוכשר, בדרך למאזן חיובי 3:7 של הירוקים-לבנים. שיקגו בולס, מיאמי היט, ניו יורק ניקס ואורלנדו מג'יק הן היריבות הבאות של בוסטון, כאשר במקרה שטייטום ייעדר שבועיים שלמים, הוא יחמיץ גם את המפגש עם פילדלפיה 76'.

ואם כבר פילדלפיה, גם בקבוצה של דוק ריברס נוצרו בעיות קשות בעקבות הקורונה. לאחר שסת' קרי, אחיו של סטף, נמצא חיובי לנגיף, ארבעה שחקנים נאלצו להיכנס לבידוד: טוביאס האריס, מאטיס ת'ייבול, וינסנט פוארייה ושייק מילטון. החיסורים הותירו את ריברס עם תשעה שחקנים בלבד בסגל למשחק נגד דנבר נאגטס, שבו הכוכבים ג'ואל אמביד ובן סימונס אמורים לקבל מנוחה בעקבות פציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי