ברוקס: "דני צריך ליהנות מהתהליך, הוא מספיק טוב להיות ב-NBA"

דני אבדיה, איש סמית' | 2020 Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

לאחר משחק השיא של הישראלי שקלע 20 נק' נגד ההיט, מאמנו פרגן: "הוא השתפר משמעותית, משחקים לא טובים הם חלק מהתפתחות של שחקן (התכוון לאפס הנקודות נגד בוסטון). אני אעזור לו, יש לי סבלנות". גם ברשת פרגנו

(גודל טקסט)

לאחר ערב לא נעים בו קלע אפס נקודות נגד בוסטון, דני אבדיה קיבל את הצ'אנס ממאמנו סטיב ברוקס. כמובן שהעדרותם של שניים מהכוכבים תומאס בראיינט וראסל ווסטברוק עזרה (וכך גם בראדלי ביל שנופה מהסגל בשל פרוטקול הקורונה המחמיר של ה-NBA), אך הישראלי לקח את הצ'אנס בשתי הידיים וקלע 20 נק' במשחק גדול (תרם גם 5 ריב' ו-5 אס' ב-32 דק' בסך הכל).

ברוקס החמיא לצעירים ולישראלי לאחר המשחק: "דני השתפר. היו לו כמה משחקים לא טובים אך הוא חזר מצוין הלילה. כל השחקנים הצעירים שלנו למעשה השתפרו היום. משחקים לא טובים הם חלק מההתפתחות של אבדיה. צריך לזכור שהוא רק חגג 20 בשבוע שעבר. זה טבעי, אלה כאבי גדילה. אני אעזור לו, יש לי סבלנות".

המאמן הוסיף: "עליו ליהנות מהתהליך הזה גם אם יש ימים קשים. הייתי שם, אני יודע שבזמן מסוים אתה לא ישן מרוב כעס על עצמך. הוא צריך להשתפר מיום ליום. עליו להבין שהוא מספיק טוב כדי להיות ב-NBA, הוא עושה את זה עד עכשיו".

לאחר מכן נשאל ברוקס האם יקבל עוד הזדמנויות ופשוט ציין את לוח המשחקים של הקבוצה – היריבה הבאה היא פיניקס (בין שני לשלישי), לאחר מכן תגיע יוטה ואז דטרויט. תחליטו אתם האם מדובר בציניות או לא.

בנוסף התייחס המאמן לביל, שהחמיץ את המשחק משום שהשחקן עליו שמט, ג'ייסון טייטום – אובחן כחיובי: "גיליתי על העדרות רק שעה לפני המשחק, כבר קשקשנו וצחקנו על הפרקט. זה הפתיע אותי ומצד שני דברים כאלה קורים בעידן הקורונה. כמובן שאני שונא כאשר זה מגיע. אתה מקווה לטוב אבל לא באמת יכול לדעת מה הצעד הבא. אני בטוח שב-NBA יבהירו לנו".

דני אבדיה מרחף | 2021 Ned Dishman/NBAE via Getty Images

כצפוי, גם ברשתות החברתיות הייתה התלהבות מההופעה שלו. אוהד אחד ציין את הסטטיסטיקה המרשימה שלו מהמשחק וכתב: "זו בדיוק הסיבה מדוע הוא צריך את הכדור". בדף אחר נכתב: "הרבע הרביעי שלו היה פנומנלי. יש לו פוטנציאל גדול מאוד". אוהד אחר כתב: "אבדיה, אתם תראו,אם תשתמשו בו נכון". בדף של הקבוצה עצמה צייצו בגאווה שמדובר כמובן במשחקו הטוב ביותר בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי