קאזינס פגע בלברון והורחק, 102:120 ללייקרס על יוסטון

לברון ג'יימס | Carmen Mandato/Getty Images

הסנטר ניסה לחסום את ג'יימס ופגע בראשו. 105:106 מותח לגולדן סטייט על טורונטו בערב הקליעה החלש בקריירה של קרי. ברוקלין הפסידה לאוקלהומה, 45 נק' של לאבין לא הספיקו לשיקגו מול הקליפרס. בוסטון - מיאמי נדחה

(גודל טקסט)

כמדי יום ראשון, מחזור משחקים נוסף ב-NBA נפתח כבר בשעות הערב ונמשך אל תוך הלילה (בין ראשון לשני). במוקד, לברון ג'יימס והלייקרס השיגו ניצחון על יוסטון וג'יימס הארדן וגולדן סטייט גברה בתום מותחן עם טורונטו. כמו כן, ברוקלין הפסידה לאוקלהומה, דנבר הביסה את הניקס וסן אנטוניו נכנעה למינסוטה. במשחקים המוקדמים, יוטה המשיכה להתבסס בשמינייה הראשונה לאחר ניצחון 86:96 בחוץ על דטרויט החלשה ובהמשך הקליפרס השיגו 127:130 מהנה על שיקגו. המשחק בין בוסטון למיאמי בוטל בשל מספר גבוה של חולי קורונה.

יוסטון – לייקרס 120:102

האלופה חיברה ניצחון שני ברציפות ועלתה למאזן 3:8, בזמן שהרוקטס חזרו להפסיד אחרי ההצגה מול אורלנדו. לאורך כל ההתמודדות הלייקרס שלטו לחלוטין בנעשה על הפרקט והובילו בבטחה, רוב הזמן בהפרש דו ספרתי. אחרי רבע ראשון שנגמר ב-21:25, לברון ג'יימס וחבריו ברחו ברבע השני וירדו למחצית ב-46:65. החל מאמצע הרבע השני – היתרון הדו ספרתי החזיק מעמד עד לסיום. בתחילת הרבע השני דמרקוס קאזינס סיים את חלקו בהתמודדות אחרי שניסה לחסום את לברון ושלח מכה לראשו – דבר שהוביל להרחקתו לאחר צפייה בווידאו.

ברבע השלישי האלופה רשמה את יתרון השיא שלה במשחק (27) ושייטה עד לניצחון בסיום. לברון סיים עם 18 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אנתוני דייויס הוביל את רשימת הקלעים עם 27 נק'. אצל יוסטון, ג'יימס הארדן סיפק 20 נק', 6 כדורים חוזרים ו-9 אס'. כריסטיאן ווד הוסיף 23 נק' אצל הרוקטס.

לברון ג'יימס, ג'יימס הארדן | Carmen Mandato/Getty Images

גולדן סטייט – טורונטו 105:106

שחזור גמר 2019 סיפק דרמה גדולה בסיום. הווריורס הובילו לאורך כל ההתמודדות, עד שלקראת סיום המשחק הראפטורס לראשונה במשחק נטלו את ההובלה אך בזכות נקודות של דאמיון לי מהקו בשניות הסיום גולדן סטייט ניצחה על אף ערב הקליעה החלש בקריירה של סטף קרי – 2 מ-16 מהשדה, 1 מ-10 מחוץ לקשת.

הרבע הראשון הסתיים ב-24:31 לווריורס, שירדו למחצית ב-51:61. בסיום הרבע השלישי הם הרגישו שהניצחון כבר בכיס עם 72:87, אך אז הגיע הקאמבק של טורונטו עם ריצת 6:19 שסיפקה להם יתרון ראשון במשחק. כאמור, בשניות סיום לי קלע מהקו פעמיים והעניק ניצחון אחרי שפסקאל סיאקאם החטיא על הבאזר. סטף סיים עם 11 נק', 9 ריב' ו-6 אס'. סיאקאם הוביל את רשימת הקלעים במשחק עם 25 נק', ובנוסף קטף 11 ריב'.

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

ברוקלין – אוקלהומה 129:116

הפסד שני ברציפות לנטס, בעוד הת'אנדרס במגמה הפוכה חיברו ניצחון שלישי ברצף. ברוקלין הובילה עד לאמצע הרבע השלישי, אז המשחק התהפך ואוקלהומה סגרה את ההפרש בדרך לניצחון. הרבע הראשון הסתיים ב-29:41 לנטס, ובמחצית ההפרש כבר היה קטן יותר – 57:63. ריצת 0:12 נהדרת של הת'אנדרס לקראת סוף הרבע השלישי ועד פתיחת הרבע האחרון שמה אותם בעמדת יתרון ואף בהפרש דו ספרתי – בו החזיקו עד לסיום.

ברבע הרביעי אוקלהומה ברחבה וברוקלין כבר לא הצליחה לחזור, למרות משחק טוב של קווין דוראנט שסיים עם 36 נק', 11 ריב' ו-4 אס'. אצל המנצחת, שיי גילג'ס-אלכסנדר להט עם 31 נק', 6 ריב' ו-7 אס'. חמידו דיאלו צלף 25 נק', אל הורפורד הוסיף 22.

קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

קליפרס – שיקגו 127:130

הקליפרס היא ללא ספק הקבוצה הכי פחות יציבה בשבוע האחרון. החבורה של טיירון לו כבר שישה משחקים מנצחת אחרי הפסד והדבר חוזר חלילה.  הקליפרס שחזרו לסטייפלס סנטר עם הפסד לגולדן סטייט, המשיכה את המסורת החדשה והמעט משונה עם ניצחון לא פשוט בכלל על שיקגו, כאשר הבולס הובילו כמעט בכל שלבי המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. קוואי לאונרד, פול ג'ורג' ולו וויליאמס כמעט לבדם השלימו מהפך לקראת סוף הרבע השלישי והצליחו להתמודד עם ערב שיא של זאק לאבין, שנגמר באיירבול מביך מהשלשה כשנותרו שש שניות לפני הבאזר.

לאבין, הגיבור הטראגי שמר את הבולס במשחק עד הרגע האחרון עם 45 נקודות (10 מ-16 מהשלוש), 7 רביאנודים ו-7 אסיסטים, בעוד גארט טמפל תרם 18מ שלו. הקליפרס היו מאוזנים יותר, לאונרד כיכב עם 35 נקודות (7 מ-9 מהשליש) ג'ורג' (28) ו-וויליאמס הוסיפו (21) לקבוצה מ-LA שעלתה למאזן של 4:7.

קוואי לאונרד | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

דטרויט – יוטה 86:96

הפיסטונס והגאז' הגיעו למפגש בליטל סיזרס ארנה אחרי ניצחונות מרשימים על ומילווקי בהתאמה, אך הקבוצה מהמערב הראתה את פערי הרמות כבר מהפתיחה כאשר עלתה ליתרון של 20 הפרש כבר ברבע הראשון. המארחת הראתה סימני חזרה במהלך הרבע השלישי בהובלתו של ג'רמי גרנט ואף צמצמה ליתרון דו ספרתי, אולם זה לא הבהיל את יוטה ששמרה על מרחק ביטחון עד הסיום והשלימה ניצחון שני ברציפות אחרי שני הפסדים לניקס ולנטס. דטרויט מנגד ניצבת ביחד עם וושינגטון בתחתית המזרח.

דונובן מיטשל הוביל את רשימת קלעי יוטה עם 28, מייק קונלי הוסיף 22 ורודי גובר שקלע 4 נקודות בלבד הוסיף לא פחות מ-20 ריבאונדים. אצל המפסידה גרנט הוא היחיד ששווה התייחסות בעקבות 28 נקודות כאשר שאר הצוות המסייע לא הופיע למשחק, רק 10 נקודות לבלייק גריפין.

דונובן מיטשל | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images
בלייק גרפין | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

תוצאות נוספות

מינסוטה – סן אנטוניו 88:96
ניו יורק ניקס – דנבר 114:89

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי