צרות בוושינגטון: שני שחקנים נדבקו בקורונה, המשחק נגד יוטה נדחה

ראסל ווסטברוק, דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

לאחר הניצחון המרשים נגד פיניקס, הוויזארדס הודיעו כי ואגנר והאצ'ימורה נכנסו לבידוד והמפגש עם הג'אז לא יתקיים כמתוכנן. ברטאנס על אבדיה: "לא קל להגיע מאירופה בגיל צעיר, הוא עושה עבודה טובה"

(גודל טקסט)

פחות מיממה חלפה מהניצחון המרשים של וושינגטון וויזארדס, אשר גברו הלילה (בין שני לשלישי) 107:128 על פיניקס, והערב קבוצתו של דני אבדיה הודיעה כי שני שחקנים בסגל נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה ועל כן אימון הקבוצה בוטל.

בהמשך הוויזארדס הודיעו כי רוי האצ'ימורה ומוריץ ואגנר הם שני השחקנים שנכנסו לבידוד ובכך הסירו את החשש לבריאותו של אבדיה, אך מה שלא נמנע הוא דחיית המשחק נגד יוטה ג'אז שתוכנן להיערך בלילה שבין רביעי לחמישי. כזכור, הקורונה כבר החלה לשבש את שגרת ה-NBA בעונה הנוכחית. במהלך הלילה, שני משחקים נדחו בגלל שהקבוצות לא היו יכולות להעמיד סגלים רחבים מספיק. הראשון היה המשחק של דאלאס נגד ניו אורלינס ולאחר מכן גם המפגש בין בוסטון לשיקגו.

עבור הסלטיקס זה כבר היה המשחק השני שנדחה, לאחר שגם המשחק נגד מיאמי היט הוזז מסיבות דומות. בעקבות המצב הבעייתי, ראשי הקבוצות יתכסנו לישיבת חירום. לפי כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, אין כוונה בשלב זה לעצור את הליגה והישיבה תהיה בעיקר בנושא הנהלים הקיימים והחמרת בהנחיות באימונים, צמצום שיחות קרובות ומגע בין השחקנים. בנוסף, הדירקטוריון ידון גם במסעדות בהן יקיימו הקבוצות ארוחות ואכיפה רחבה יותר של עטיית המסכות.

בחזרה למשחק שנערך הלילה. כשהיא ללא ווסטברוק שייעדר מהמשחקים הקרובים ובלי תומאס בראיינט שגמר את העונה, הגיע הניצחון הגדול ביותר של וושינגטון העונה נגד הסאנס, שנחלו הפסד רביעי העונה ב-11 משחקים.

בראדלי ביל הצטיין עם 34 נקודות ואבדיה אמנם קלע שש בלבד ב-20 דקות על הפרקט ולא הצליח לשחזר את הופעת השיא שלשום נגד מיאמי, אבל זכה למילים חמות על משחק ההגנה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה ועשינו את זה נגד אחת הקבוצות הכי חזקות במערב", סיכם ברוקס לאחר המשחק, "ההתקפה עזרה להגנה ולא אפשרנו להם לרוץ, אנחנו לקחנו החלטות טובות וגם השארתי את ביל על הפרקט ברבע האחרון כדי שלא נאבד את המשחק".

דאוויס ברטאנס הלטבי, שקלע חמש שלשות תוך ארבע דקות ברבע השני וסיים עם 18 נקודות, התייחס באופן ישיר לאבדיה ואמר לאחר המשחק: "זה לא קל לעבור מהכדורסל האירופי ל-NBA ולהשתלב מיד, בטח לא בגיל שלו, אבל הוא עושה עבודה טובה. הוא גם טועה, אבל אלה טעויות שיעזרו לו ולנו בעתיד".

אבדיה. זכה למחמאות | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

גם בראדלי ביל, שזעם על משחק ההגנה בהפסדים הקודמים, הצהיר: "אני חושב שעשינו עבודה טובה בהגנה וזו הפעם הראשונה ששמרנו כמו שצריך". ברוקס הוסיף ואמר על ביל: "הוא ממשיך להשתפר כל עונה כבר חמש שנים. הוא עובד קשה ולא מתעסק בדברים באינסטגרם, אלא עושה את זה אולד סקול".

מנגד, דווין בוקר הודה שפיניקס נפלה למלכודת של וושינגטון: "לא שיחקנו את הכדורסל שלנו, אלא את המשחק שוושינגטון משחקת וזה לא עשה לנו טוב".

בראדלי ביל | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי