עסקת השנה: הארדן עובר לברוקלין בטרייד מרובע. אולדיפו ליוסטון

ג'יימס הארדן , ויקטור אולדיפו | Andy Lyons/Getty Images

עסקת ענק ב-NBA: הכוכב הגדול של יוסטון ישתף פעולה עם דוראנט ואירווינג בניו יורק, האולסטאר לשעבר יתפוס את מקומו. לבארט עובר לאינדיאנה, הרוקטס יקבלו לפחות חמש בחירות דראפט

(גודל טקסט)

העסקה שנראתה לפני כמה שבועות דמיונית ובלתי אפשרית – יוצאת לפועל. ג'יימס הארדן, הכוכב הגדול של יוסטון רוקטס מאז 2012, עובר בטרייד לברוקלין בעסקה משולשת שתאחד בין הארדן לחברו באוקלהומה, קווין דוראנט, וקיריי אירווינג. ע"פ הדיווח של אדריאן ווז'נאוסקי, כתב ה-NBA הבכיר של ESPM, ברוקלין תקבל את ג'יימס הארדן בעסקה משולשת עם יוסטון וקליבלנד.

ברוקלין תקבל את ה-MVP לשעבר, יוסטון תקבל את קריס לבארט מברוקלין, דנטה אקסום, דוריוס קורוקס וארבע בחירות דראפט בסיבוב הראשון, כולל הבחירה של קליבלנד בסיבוב הראשון של 2022, ועוד ארבע בחירות נוספות מברוקלין. ג'ארט אלן וטאורן פרינס יעברו לקליבלנד.

יוסטון המשיכו את העסקה, ולאחר מכן נודע שאותו קריס לבארט שהגיע מברוקלין, יעבור לאינדאינה תמורת האולסטאר לשעבר, ויקטור אולדיפו.

אין ספק שהשמות הגדולים בעסקה הם ג'יימס הארדן וויקטור אולדיפו, אך קליבלנד מקבלת את ג'ארט אלן בן ה-22, סנטר מוכשר מאוד לעתיד, וברוקלין מגדילה את הסיכויים שלה לשמור על השלישייה הזאת להרבה שנים. מדובר כנראה בטריו הגדול ביותר שראה המזרח מאז 2010, אז לברון קיבל את 'ההחלטה' המפורסמת לעבור מקליבלנד למיאמי ולהתאחד עם כריס בוש ודוויין וייד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי