לילה ראשון בלי כוכב: יוסטון רוקטס חוגגת ונפרדת מהארדן

שחקני יוסטון רוקטס | Logan Riely/NBAE via Getty Images

תשעה שחקנים עמדו לרשות סיילאס וכולם יחד מרוויחים פחות מהכוכב שהועבר לברוקלין לדרישתו, אבל זה לא מנע 105:109 מרשים בסן אנטוניו: "שמעתי הרבה דברים בימים האחרונים, לא יודע אם הם נכונים", סיפר בראון

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אבל את המבחן הראשון שלה בלי ג'יימס הארדן הצליחה יוסטון רוקטס לעבור בשלום. פחות מ-48 שעות אחרי שהכוכב הגדול שוב דרש לעזוב, קיבל את מבוקשו והועבר בטרייד מטורף לברוקלין נטס, יוסטון רוקטס, עם תשעה שחקנים בלבד בסגל, ניצחה 105:109 בחוץ את סן אנטוניו.

"48 שעות מטורפות לגמרי", אמר המאמן סטיבן סיילאס, "כל הקבוצה התאחדה. היינו זקוקים למצוא דרך לנצח בלי שיש לנו מוביל כדור עיקרי על הפרקט ועוד לעשות זאת מול קבוצה מאוד טובה ובמשחק חוץ, ככה שזה בהחלט ניצחון מיוחד. כעת עלינו להמשיך באותה הדרך ולא להרפות אחרי ניצחון כזה. אני מאוד מאמין ברוחניות ומדבר על כך המון והערב היינו בגישה הנכונה. הבחורים ממש התאמצו אחד בשביל השני והתאוששו מהר מאוד מהיממה האחרונה".

כריסטיאן ווד, שעם דאבל-דאבל של 27 נקודות, 15 כדורים חוזרים וגם שלוש חסימות היה המצטיין בשורות הרוקטס, הוסיף: "ראיתם היום קבוצה שלמה שהתאחדה, שיחקה יחד – כולם נתנו הכל ושיחקו קשוח. אני חושב שאפשר להסתכל על האירועים האחרונים שקרו כמו על ברכה בתחפושת".

כריסטיאן ווד | Logan Riely/NBAE via Getty Images

יוסטון הייתה במאזן 6:2 עם הארדן העונה ודווקא במשחקים בלעדיו היא עם מאזן מושלם של שני ניצחונות. כאמור, הלילה הקבוצה עוד שיחקה ללא ויקטור אולדיפו שהגיע על תקן מחליפו וגם בלי שני הסופרסטארים ג'ון וול ואריק גורדון הפצועים. למעשה, התשיעייה ששיחקה הלילה ביוסטון משתכרת יחד 34.9 מיליון דולר – כמעט שישה מיליון דולר פחות משכרו של הארדן!

סטרלינג בראון, שמרוויח כמעט 1.7 מיליון דולר בחוזה מינימום, קלע 23 נקודות, קטף שבעה ריבאונדים ואמר בסיום: "הרבה דברים קרו בימים האחרונים ובכלל מתחילת השנה ולנו לא הייתה שום שליטה על זה. שמעתי כל מני דברים ואני לא יודע אם הם נכונים או לא, אבל זה לא הדאיג אותנו, לפחות לא אותי, כי אני רק חושב על לשחק חזק, להשתפר ולנצח כמה שיותר., זה הכל".

בראון חודר לסל של סן אנטוניו | Ronald Cortes/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי