אירווינג נקנס ב-50,000 דולר וצפוי לחזור בשבת, הארדן נפרד מיוסטון

קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images

הרכז נענש על ידי ה-NBA בגין הבילוי במסיבה ובנוסף יפסיד 817,000 דולר על שני משחקים שהחמיץ, ישוב לשחק מול אורלנדו אם יימצא שלילי לקורונה. המזוקן בפוסט לאוהדי הרוקטס: "אהיה חייב לכם לנצח"

(גודל טקסט)

קיירי אירווינג ספג היום (שישי) את העונש על הסערה שחולל בברוקלין נטס במהלך השבוע האחרון. ה-NBA הודיעה כי הרכז נקנס ב-50,000 דולר בגין בילויו במסיבת יום הולדת משפחתית ללא מסכה, כאשר בנוסף, ב-ESPN דווח כי אירווינג יפסיד כ-817,000 דולר על שני המשחקים שפספס בימים האחרונים. כזכור, הגארד נעדר מחמשת המשחקים האחרונים של ברוקלין בגלל מה שהוגדר כסיבות אישיות, בזמן שמאמנו סטיב נאש וחבריו לקבוצה לא ידעו דבר על מקום הימצאו. בהמשך הופץ הסרטון שלו במסיבה המדוברת, אשר הוכיח כי אירווינג ביצע הפרה בוטה של ההנחיות דווקא בזמן שנגיף הקורונה מתפשט בליגה הטובה בעולם.

לצד הקנס, על פי הכתב אדריאן ווז'נרובסקי אירווינג צפוי לחזור לפעילות כבר מחר במשחק נגד אורלנדו מג'יק, זאת בתנאי שבדיקת הקורונה שלו תראה תוצאה שלילית ולאחר שהשלים תקופת בידוד של חמישה ימים. מחוץ למגרש הרכז אמנם יוצר לא מעט בעיות, אולם על הפרקט היכולת שלו לא משאירה מקום לתלונות של הנטס: בשבעה משחקים העונה הוא קלע 27.1 נקודות, מסר 6.1 אסיסטים והוריד 5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא מדייק ב-50.4% מהשדה ו-42.6% לשלוש.

במהלך חודש דצמבר, מי שספג קנס זהה בגין בילוי במסיבה היה חברו החדש של אירווינג לקבוצה, ג'יימס הארדן שהצטרף לברוקלין ביום חמישי האחרון במסגרת טרייד עצום שכלל ארבע קבוצות. הערב הארדן נפרד מאוהדי הקבוצה שלו בשמונה השנים האחרונות, יוסטון רוקטס שהתמודדה עם התנהלות סוררת של המזוקן בימיו האחרונים במועדון.

"מה אני יכול לכתוב?", פתח הארדן את הפוסט שפרסם באינסטגרם, "אילו מילים יוכלו לתאר את כל מה שאני מרגיש. יוסטון, קיבלתם אותי ללא ערבויות. התגברתי על החששות וזה שינה את חיי ואת חיי משפחתי לנצח. הארגון הזה והעיר הזו נתנו לי כל מה שיכולתי לבקש ויותר. לפני תארי מלך הסלים והרבה לפני תואר ה-MVP, אתם האמנתם. על כך אהיה חייב לכם לנצח. העיר פתחה את זרועותיו וקיבלה אותי ואת משפחתי כאחד משלה ועל כך אהיה בחוב כלפיכם לעד. נתתי את הגוף והנשמה בתקווה להביא תהילה לעיר, נכשלתי ועל כך אהיה חייב לכם לנצח. זו ממש לא פרידה ועוד אחזיר לכם על הכל. המרתון נמשך!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי