בגלל ההחטאה של פורזינגיס, דונצ'יץ' זעם על מאמנו

יאניס אנטטוקומפו, לוקה דונצ'יץ', קריסטפס פורזינגיס | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

במהלך ההפסד של דאלאס למילווקי, הלטבי החמיץ שלשה בתום התקפה מבולבלת כשנותרו 10 שניות לסיום, הסלובני פנה לקרלייל ולא הבין מדוע לא לקח פסק זמן. המאמן לא התרגש מכך ואמר: "הייתי מודאג אם לא היה מגיב כך"

(גודל טקסט)

המפגשים בין שניים מהכוכבים הגדולים של הכדורסל האירופי וה-NBA בכלל, לוקה דונצ'יץ' ויאניס אנטטוקומפו תמיד מעוררים עניין, בעיקר לאור המספרים המפלצתיים שהסלובני והיווני מציגים מדי ערב. אולם הלילה (בין שישי לשבת) דונצ'יץ' תפס כותרות מהסיבות הלא נכונות במהלך ההפסד הדחוק של דאלאס מול מילווקי.

במצב של 109:107 לזכות הבאקס, טריי בורק החטיא שלשה ולריבאונד הגיע ווילי קאולי-סטיין, שבתום מהלך מבולבל מסר לקריסטפס פורזינגיס שרשם החמצה משלו מחוץ לקשת, מכאן הכדור היה בשליטת מילווקי שסגרו את הסיפור. מדי בתום המהלך הסלובני זעם על מאמנו ריק קרלייל וטען כי היה צריך לקחת פסק זמן, כשנותרו 10.4 שניות על השעון, במקום לאפשר ללטבי (שסיים עם 2 מ-7 משלוש) להכריע את הערב.

קרלייל הסביר את המהלך בסיום: "קשה מאוד לקחת פסק זמן והתמודד מול ההגנה של מילווקי לאחר מכן, בסופו של דבר היו לנו שתי זריקות טובות ושמרנו על פסקי הזמן, כמאמן זה רק מה שאני יכול לקוות לו במצב הזה. ההתפרצות של דונצ'יץ'? שימו את עצמכם בנעליו, הוא נורא רוצה לעזור לקבוצה ואם לא היה מגיב בתוקפנות הייתי מודאג הרבה יותר".

ריק קרלייל | Jared C. Tilton/Getty Images

דונצ'יץ' נשמע מסויג יותר בתום המשחק: "אם היינו קולעים את הזריקה האחרונה הכל היה שונה ונראה הרבה יותר טוב. בסופו של דבר זו ההחלטה של מאמן לקחת פסק זמן או לא, לכן אני הולך מאחוריו. בסופו של כל הפסד הוא מתסכל, אבל אני חושב שראינו הרבה דברים טובים הערב".

גם הגיבור הטראגי פורזינגיס שהחמיץ את השלשה השנייה דיבר בסיום: "יש דברים שיכולתי לעשות טוב יותר, אני רוצה לקחת את האחריות על ההפסד. חייב להיות איזון, אם אתה רוצה להשפיע, צריך לעשות זאת במצבים שנוחים לך. לא צריך לחפש זאת תמיד".

למרות ההפסד, דאלאס נמצאת במקום השישי במערב והיא תוכל להיצמד לפורטלנד החמישית אם תגבור מחר (ראשון, 22:00) על שיקגו באמריקן איירליינס סנטר.

יאניס אנטטוקומפו, לוקה דונצ'יץ' | Gary Dineen/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי