שחקן קליבלנד השתולל בחדר ההלבשה וצפוי להיחתך

קווין פורטר ג'וניור | David Liam Kyle/NBAE via Getty Images

קווין פורטר ג'וניור, שלא שיחק כלל העונה לאחר שהואשם באחזקה בלתי חוקית בנשק ובתקיפת שתי נשים בנובמבר האחרון, התפרע אחרי שהתא שלו הועבר לידי טוריאן פרינס. לפי "האתלטיק", הקבאלירס ינסו להעבירו בטרייד

(גודל טקסט)

קליבלנד קבאלירס צפויה לשחרר או להעביר את בטרייד את הסווינגמן קווין פורטר ג'וניור, כך פורסם הערב (שני) ב"אתלטיק". הסיבה: ביום שישי האחרון, אחרי שגילה כי התא שלו בחדר ההלבשה הועבר לידי טוריאן פרינס, אשר הגיע לקבוצה מברוקלין במסגרת עסקת ג'יימס הארדן, פורטר ג'וניור השתולל בחדר ההלבשה, צרח ואף השליך אוכל.

בדיווח סופר כי הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן נכנס לחדר ההלבשה והתעמת עם הגארד/פורוורד, שהיה לוחמני גם כלפיו. המאמן ג'יי בי ביקרסטאף הגיע גם הוא לחדר ההלבשה, המום מההתפרעויות שאותן שמע ממשרדו. ב"אתלטיק" הוסיפו שמאז האירוע, קליבלנד מנסה להעביר את השחקן בטרייד.

חשוב להדגיש כי אין מדובר בהסתבכות הראשונה של פורטר ג'וניור ואפילו לא בגרועה ביותר מביניהן. הסווינגמן בן ה-20, שנמצא בשנתו השנייה ב-NBA, לא שיחק כלל העונה מסיבות אישיות. במהלך חודש נובמבר האחרון הוא היה מעורב בתאונת דרכים עם רכבו והואשם באחזקת נשק בלתי חוקית במכוניתו. אותם אישומים בוטלו, אך יומיים לאחר מכן שתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרה, בטענה כי פורטר ג'וניור תקף אותן בסיטואציה שכלל לא קשורה לתאונת הרכב.

השחקן העמיד ממוצעים של 10 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-50 במשחקים בעונת הרוקי שלו, כאשר בנוסף דייק ב-44.2% מהשדה ו-33.5% לשלוש, אחרי שנבחר במקום ה-30 בדראפט 2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי