ניצחון שני רצוף לניו יורק, שגברה 84:91 על אורלנדו

ג'וליוס רנדל | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

הניקס המשיכו במומנטום אחרי שהביסו את בוסטון והנחילו למג'יק הפסד שישי ברציפות. 21 נקודות ו-17 ריבאונדים לרנדל. אטלנטה ניצחה 97:108 את מינסוטה וסן אנטוניו דרסה 104:125 את פורטלנד

(גודל טקסט)

יום המשחקים המיוחד לכבוד ד"ר מרטין לות'ר קינג מספק לחובבי ה-NBA בישראל כדורסל איכותי בשעות מוקדמות. הערב (שני) יצא לדרך כבר בשעה 19:00 שעון מקומי, עם המשחק שבו ניו יורק ניקס גברה על אורלנדו מג'יק ומיד לאחר מכן אטלנטה הוקס ניצחה מינסוטה טימברוולבס 97:108. וסן אנטוניו ספרס הביסה 104:125 את פורטלנד טרייל בלייזרס.

ניו יורק ניקס – אורלנדו מג'יק 84:91

הקבוצה מהתפוח הגדול, שקטעה אתמול רצף של חמישה הפסדים כשהביסה את בוסטון סלטיקס, המשיכה במומנטום עם ניצחון ביתי על החבורה מפלורידה, שמצדה הפסידה בפעם השישית ברציפות וממשיכה לאבד גובה בטבלת המזרח.

לאחר שש הדקות הראשונות הניקס נטלו את ההובלה במשך מרבית המשחק, כאשר הפער הגיע ל-15 בשיאו. למרות זאת, טרנס רוס, ניקולה ווצ'יביץ' וארון גורדון עלו נחושים לרבע האחרון, החזירו את המג'יק ממינוס דו ספרתי ושלשה של רוס השלימה מהפך וקבעה 80:81 לאורלנדו, 1:41 דקות לסיום. ג'וליוס רנדל ואר ג'יי בארט דאגו להחזיר את היתרון למארחת, לה נותר רק לסגור עניין מקו העונשין. בארט הוביל את קלעי הניקס עם 22 נקודות וגם הוריד 10 ריבאונדים, רנדל בלט לצדו עם 21 ו-17 בהתאמה. בצד השני, ניקולה ווצ'ביץ' סיפק 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, ארון גורדון הוסיף 18 ו-17 אך זה לא הספיק.

ווצ'ביץ' מניח שתיים. עוד הפסד למג'יק | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

פורטלנד טרייל בלייזרס – סן אנטוניו ספרס 125:104

ניצחון שני ברציפות לספרס שחלפו בטבלה על פני פורטלנד בסטייל. הטרייל בלייזרס דווקא הובילו בשלבים רבים ברבע הראשון ואף בסוף הרבע השלישי החזירו את היתרון בזכות שתי נקודות של כרמלו אנתוני, אך ברבע האחרון דמאר דרוזן ורודי גיי הגדילו את הפער עד שהגיע בשיאו ל-22 נקודות ולפורטלנד לא הייתה תשובה.

הספרס נהנו מרשימת קלעים מאוזנת שכללה את למרכוס אולדרידג' (22), פאטי מילס, רודי גיי (21 כ"א) ודמאר דרוזן (20 ו-11 אסיסטים), בעוד מהצד השני דמיאן לילארד ניסה להשאיר את קבוצתו בתמונה כמעט לבדו עם 35 נקודות.

אטלנטה הוקס – מינסוטה טימברוולבס 97:108

אחרי שני הפסדים ליוטה ולפורטלנד, אטלנטה קיבלו בדיוק בזמן את הקבוצה החלשה במערב כדי לחזור למסלול הניצחונות. מינסוטה עוד הובילה בתחילת המשחק, אך מאז ההוקס הכתיבו את הקצב ושמרו על מרחק ביטחון עד הסיום בדרך לניצחון שישי העונה. דיאנדרה האנטר הוביל את רשימת קלעי אטלנטה עם 25 נקודות, אך קלינט קפלה (23 נקודות ו-15 ריבאונדים) וטריי יאנג (20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-13) הציגו רשימה סטטיסטית מרשימה לא פחות. אצל מינסוטה הצטיין דיאנג'לו ראסל עם 31 נקודות, הרוקי אנתוני אדוארדס הוסיף 12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי