ציון מרשים לאבדיה בדירוג הרוקיז: "קל לזהות את הגישה הבוגרת שלו"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי סחט מחמאות בדירוג הרוקיז של האתר הידוע 'בליצ'ר ריפורט': "את התפוקה שלו לא תמצאו בסטטיסטיקות. ההתקפה שלו צפויה, והוא עדיין מוסיף ערך רב כמוסר"

(גודל טקסט)

פחות מ-24 לפני כניסתו של ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב החדש לבית הלבן, וושינגטון תחת עוצר, וקבוצת הכדורסל של בירת ארה"ב, ושל עם ישראל כולו בימים אלה, הוויזארדס, מושבתים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בחדר ההלבשה. נציגנו בקבוצה, דני אבדיה, נכנס לבידוד בשבוע שעבר בזמן שמשחקים של קבוצתו נדחו, אך לא נשכח בקלות ע"י כלי התקשורת בארה"ב. אחד האתרים המובילים בארה"ב, 'בליצ'ר ריפורט' העניק היום ציונים ל-15 הרוקיז המובילים ב-NBA, ונתן לכוכב הישראלי ציון של B+, מהגבוהים בדירוג.

על אבדיה נכתב: "את התפוקה של דני לא תמצאו בסטטיסטיקות, אבל עדיין היה קל להבחין בגיוון שלו והגישה הבוגרת שלו למשחק הכדורסל. הוא משחק על החוזקות שלו, מחכה להזדמנויות הנכונות כדי לזרוק או להתקיף, הוא מדורג 85 בליגה בציון התקפי ל-10 פוזושניים, בעיקר בזכות היכולת הטובה שלו בקאץ' אנד שוט (46.9%). דני קולע 1.5 שלשות ב-45.7%, הוא מרגיש בנוח מחוץ לקשת, הישג משמעותי לוויזארדס בהתחשב בעובדה שבדראפט קבוצות פקפקו בקליעה שלו. הכדור שלו יוצא מהידיים בצורה נקייה ומהירה יותר משראינו בעבר".

דני אבדיה בדירוג הרוקיז | צילום מסך: Bleacher Report

על החסרונות של דני כתבו: "בצד השלילי, הוא עדיין לוקה ביצירת מצבי קליעה וזריקה מהדריבל, מה שהופך את ההתקפה שלו לצפויה ומוגבלת כשמשחקים על חצי מגרש". אך בכל זאת חזרו להחמיא: "הוא עדיין מוסיף ערך רב כמוסר, במיוחד במעבר ויודע להחזיק בכדור. גם ההגנה שלו מעודדת, הוא הראה תחרותיות כששמר על שחקנים בכירים, והאינטילגנציה שלו עוזרת לו לקרוא את המהלכים מוקדם יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי