קיירי חזר לברוקלין אחרי הסערה: "שום דבר לא נורמלי בחיים שלי"

קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images

הרכז יפתח בחמישייה נגד קליבלנד ע"פ סטיב נאש, שיצפה לראשונה בשלישייה הגדולה שלו משחקת ביחד. אירווינג: "הייתי צירך הפסקה. בוא נשאיר את זה ככה"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

קיירי אירווינג חזר לברוקלין. כך נודע אמש (שלישי) לכלי התקשורת בארה"ב לקראת המשחק של הנטס נגד קליבלנד. הרכז השנוי במחלוקת נעדר מאימונים בשבועיים הסוערים שעברו על הקבוצה מניו יורק, ופספס שבעה משחקים, אך הלילה (בין רביעי לחמישי), ע"פ מאמנו, סטיב נאש, הוא צפוי לחזור לפרקט ולשתף פעולה לראשונה עם חברו החדש לקבוצה, ג'יימס הארדן וקווין דוראנט, נגד קליבלנד והאקס, ג'ארט אלן, שעבר לקאבס כחלק מעסקת הענק בשבוע שעבר.

כזכור, קיירי הפך לאחד השחקנים השנויים במחלוקת ב-NBA בשבועות האחרונים. סרטונים שלו חוגג ביום ההולדת של אחותו הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות הובילו לקנס כספי כבד של 50 אלף דולרים על כך שהפר את הנחיות הקורונה. לאחר החזרה לאימונים, קיירי ערך מסיבת עיתונאים דרך ה'זום' ודיבר על האירועים שהתרחשו בזמן שנעדר.

"פשוט הייתי צריך הפסקה. הרבה עניינים אישים ומשפחתיים קרו. בוא נשאיר את זה ככה. חזרתי, אני שמח לחזור, יש לנו כמה חלקים נהדרים בקבוצה ואנחנו ממשיכים הלאה. אני נותן למשחק שלי לדבר בעד עצמו. זה התכנון שלי". על הבעיות החברתיות שמטרידות אותו אמר: "אני רוצה לעשות שינויים על בסיס יום יומי. יש הרבה קהילות מדוכאות וכל כך הרבה דברים שקורים חוץ מהכדור שנכנס לסל. יש לי רגש עמוק לעזור לאנשים ולשרת אחרים. אין שום דבר נורמלי בחיים שלי. תנו לי להשתמש בכלי הזה כדי לשנות דברים שאני רוצה לראות בעולם". לאחר מכן העלה פוסט לאינסטגרם בו כתב: "אני בן אדם. לא שונה ממך. אני מחלים".

כזכור, אירווינג עזב את בוסטון והצטרף לברוקלין בתחילת העונה שעברה ביחד עם קווין דוראנט, שעזב אחרי שתי אליפויות ושלוש גמרים בגולדן סטייט, אך הפציעה בסדרת הגמר נגד טורונטו בעונת 2018/19 גרמה לו לפספס עונה שלמה. בעונתו הראשונה קיירי סבל מפציעות וערך 20 משחקים בלבד, אך העונה, בשבעת המשחקים בהם שותף רשם ממוצעים מרשימים של 27.1 נק' (50.4% מהשדה), 5.3 ריב' ו-6.1 אס'. גם הארדן נראה מצוין בשני המשחקים האחרונים כשחקן ברוקלין, ורשם ממוצעים מדהימים של 33 נקודות, 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. ברוקלין כרגע נמצאים במקום החמישי במזרח במאזן 6:9.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי