במלאת שנה למותו: משפחת בראיינט ביקשה לא לקיים טקסי אזכרה

קובי בראיינט, ונסה בראיינט | Rodin Eckenroth/FilmMagic

דיווח בארה"ב: אשתו של קובי, ונסה, פנתה ל-NBA ולקבוצות בבקשה להימנע מפעולות הנצחה, כנראה בשל הרצון להרגיע את הדיון על חקירת תאונת המסוק בה נהרג כדורסלן העבר. אירווינג הופיע למשחק עם גופיה שלו

(גודל טקסט)

בדיוק היום (שלישי) לפני שנה התבשר העולם על מותו הטרגי של קובי בראיינט בתאונת מסוק, ועל אף שמרבית כוכבי הליגה שהעריצו את אגדת לוס אנג'לס לייקרס וגם קבוצות ה-NBA עצמן אולי תכננו להנציח את זכרו של "הממבה השחורה" בדרך כזאת או אחרת, דווקא משפחתו של בראיינט המנוח ביקשה מהליגה ומהקבוצות להימנע מכך – כך לפי דיווח בארצות הברית.

אשתו ונסה בראיינט, שאיבדה כזכור גם את בתה ג'יאנה שנספתה בגיל 13 בלבד באותה התאונה, ככל הנראה העדיפה למנוע מטקסי ההנצחה השונים ומהעיסוק בכדורסלן להציף את הדיון על הגורמים לתאונת המסוק, שכן ההתרסקות עדיין נחקרת. ללייקרס, ששיחקו הלילה בקליבלנד ויעלו על הפרקט שוב בלילה שבין רביעי לחמישי, לא תוכנן משחק ליום השנה למותו של בראיינט, אך על פי התקשורת האמריקאית לקבוצה אין כוונה ללבוש את מדי הממבה המיוחדים במשחק הקרוב ונראה שגם יתר הקבוצות בליגה הטובה בעולם יכבדו את רצון משפחתו של קובי.

מי שכן הקדיש מחווה לזכרו בראיינט הוא אחד מכוכבי הליגה שראו בו כמנטור – קיירי אירווינג. רכז ברוקלין נטס נכנס לאולם של קבוצתו לקראת המשחק נגד מיאמי היט הלילה כשהוא לובש גופיה של הלייקרס עם המספר 8, הראשון שהתנוסס על גבו של "הממבה השחורה" לפני שהחליף ל-24. "אתם יודעים איזו חולצה אני לובש היום", אמר אירווינג לפני שחשף את הלוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי