הריצה של הקליפרס נעצרה באטלנטה, וושינגטון הובסה ביוסטון

ג'ון וול | Carmen Mandato/Getty Images

אחרי שבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה מלוס אנג'לס התייצבה ללא כוכביה ונכנעה 108:99 להוקס. הוויזארדס הגיעו למשחק נוסף בלי אבדיה וחמישה שחקנים, וול נהנה מכך וקלע מול חבריו לשעבר 24 נקודות בדרך ל-88:107

(גודל טקסט)

לילה נוסף של ב-NBA מאחורינו. שלושה משחקים בלבד התקיימו (בין שלישי לרביעי) ובמוקד ההפסד של לוס אנג'לס קליפרס 108:99 באטלנטה אחרי שבעה ניצחונות רצופים. במקביל, דני אבדיה וחמישה שחקנים נוספים של וושינגטון וויזארדס לא יצאו עם הקבוצה למסע משחקי החוץ בעקבות התפשטות נגיף קורונה בקבוצה והקבוצה רשמה את הפסדה העשירי ב-13 משחקים כשנכנעה 107:88.

אטלנטה הוקס – לוס אנג'לס קליפרס 99:108

ללא שלושת הכוכבים הגדולים, רשמה לוס אנג'לס לייקרס הפסד חמישי העונה. טיירון לו התייצב ללא קוואי לאונרד ופול ג'ורג' עקב פרוטוקול הקורונה ופטריק בוורלי הפצוע, אבל למרות זאת האורחים מעיר המלאכים שלטו במשחק בשני הרבעים הראשונים וגם ירדו להפסקה ביתרון מינימלי 43:48. המפנה הגיע בזכות רבע שלישי פנטסטי של אטלנטה בהובלת טריי יאנג, כל הדרך ל-22:33 ב-12 דקות, פער שהמקומיים השכילו לשמור עליו עד לסיום.

אטלנטה הגיעה למשחק במאזן של 8:8 וכאמור היה זה יאנג שעשה הכל כדי שהקבוצה לא תיקלע שוב למאזן שלילי – 38 נקודות היו לכוכב ההוקס, שזכה לסיוע פנטסטי מתחת לסלים מקלינט קאפלה שרשם דאבל-דאבל נפלא של 13 נקודות ו-18 כדורים חוזרים. מנגד, רג'י ג'קסון עם 20 נקודות ב-50 אחוז מהשדה (8 מ-16) הוביל את קלעי ל.א קליפרס.

טריי יאנג | Scott Cunningham/NBAE via Getty Images

יוסטון רוקטס – וושינגטון וויזארדס 88:107

הפסד עשירי העונה לוויזארדס, שנקלעו למאזן השני הכי גרוע בליגה – 10:3. למזלם, לפחות בימים אלה, הם יכולים לתרץ שדני אבדיה וחמישה שחקנים בכירים נוספים לא יצאו עם הקבוצה למסע משחקי החוץ בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה שהשביתה את הארגון לשבועיים ולכן המאמן סטיב ברוקס גם כך נמצא בעיצומה של סיטואציה בעייתית, אולם הם כן יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על שחרורו של ג'ון וול ליוסטון.

וול עבר לרוקטס כחלק מעסקת ראסל ווסטברוק, והלילה נהנה מאוד לקלוע מול האקסית 24 נקודות (15 מתוכן במחצית הראשונה) וגם התעמת קלות עם ווסטברוק, אירוע שבעקבותיו כל אחד מהם ספג עבירה טכנית. ווסטברוק התאושש לעומת משחק החזרה בתחילת השבוע וסיים עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-11 כדורים חוזרים, אך מעל כולם בלט בשורות המפסידה בראדלי ביל שסיים עם 33 נקודות ובכל המשחקים העונה קלע מעל 25. ובחזרה ליוסטון, מעבר לביל ניתן למצוא ברשימת הקלעים הבולטים גם את ויקטור אולדיפו ואריק גורדון עם 20 נקודות כל אחד.

תוצאה נוספת: יוטה ג'אז – ניו יורק ניקס 94:108

לא הסתיר את השמחה. ג'ון וול | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי