דיווח: הקליפרס וניו יורק מעוניינות לצרף את דריק רוז

דריק רוז | Leon Halip/Getty Images

על פי "האתלטיק", הרכז בן ה-32, שמחפש את הדרך החוזה מדטרויט פיסטונס, מבוקש בקבוצה מלוס אנג'לס ובניקס. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 14.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק

(גודל טקסט)

המעבר של ג'יימס הארדן לברוקלין נטס השפיע משמעותית על המרוץ לאליפות ה-NBA וכתוצאה מכך, חלק מהמועמדות האחרות בוחנות את האופציה לחזק בעצמן את הסגלים שלהן. אחת הטוענות לכתר היא לוס אנג'לס קליפרס, שעל פי דיווחו של כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה הלילה (בין שלישי לרביעי) מעוניינת לצרף את דריק רוז בטרייד.

רוז כבר בן 32 ובכל הנוגע להתמודדות על הפרס הגדול, החלון הולך ונסגר מבחינתו. כיום הוא משחק בדטרויט פיסטונס, הקבוצה הגרועה ביותר ב-NBA נכון לנקודה זו של העונה, ועל פי ההערכות הוא מנסה לסלול את דרכו החוצה מ"עיר המכוניות". ב-12 משחקים העונה, הרכז קלע 14.8 נקודות ומסר 4.6 אסיסטים בממוצע, ב-23.8 דקות על הפרקט.

הצורך של הקליפרס בפליימייקר טהור הפך לסוגיה משמעותית בקבוצה של טיירון לו. את עמדה מספר 1 מאיישים פטריק בוורלי, שהוא בעיקר "בולדוג" הגנתי, ולו וויליאמס שעיקר התרומה שלו ביצירת נקודות בקצב גבוה כשחקן שישי ברוטציה. אופי הרכזים בסגל משאיר את מלאכת יצירת המצבים לשני הכוכבים, קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שאמורים בעצמם להיות שחקני מטרה. רוז אמנם לא נחשב לרכז שחושב קודם כל על מסירה ולאורך הקריירה הוא מוסר 5.6 אסיסטים בממוצע, אך הוא כן ישפר את הקבוצה בהיבט הזה ביחס לבוורלי ולוויליאמס.

עוד טען צ'ראניה בדיווח כי גם ניו יורק ניקס שוקלת להציע טרייד לדטרויט עבור רוז. הקבוצה מהתפוח הגדול רשמה התחלה מבטיחה לעונה – במונחים שלה – עם שמונה ניצחונות מתוך 18 משחקים, בהדרכתו של טום ת'יבודו אשר הדריך את רוז בשיא הקריירה שלו, בשורות שיקגו בולס. לניו יורק אין רכזים בקליבר גבוה: השניים שמשחקים אצלה בעמדה הזו, למשך רוב הדקות, הם אלפריד פייטון ואוסטין ריברס, כך שרוז אמור לקבל מעמד משמעותי אם יצטרף לניקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי