קשה בלי דייויס: לברון והלייקרס הפסידו לדטרויט

לברון ג'יימס | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

ללא הסנטר הפצוע, האלופה נכנעה 107:92 לפיסטונס, שסיפקו רבע אחרון גדול והנחילו הפסד שני ברציפות לקבוצה של פרנק ווגל. פיניקס הביסה את גולדן סטייט, הקליפרס ניצחו את מיאמי. יוסטון גברה על פורטלנד

(גודל טקסט)

יום משחקים נוסף ב-NBA יצא לדרך במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ארבעה משחקים. במוקד, הלייקרס ולברון ג'יימס אכזבו והפסידו 107:92 לדטרויט, שסיפקה ניצחון מרשים. במשחק האחרון של היום, גולדן סטייט הובסה מול פיניקס. כמו כן, הקליפרס גברו 105:109 על מיאמי ופורטלנד נכנעה ליוסטון.

דטרויט – לייקרס 92:107

ללא אנתוני דייויס הפצוע, האלופה התקשתה מאוד לבסוף נכנעה לפיסטונס. שסיפקו הצגה ברבע הרביעי והורידו את היריבה מנוצחת מהפרקט משחק שני ברציפות. המשחק היה צמוד מכל בשלושת הרבעים הראשונים, שהתאפיינו בנדנדת נקודות ואף אחת לא הצליחה לברוח לפער משמעותי. גם פתיחת הרבע הרביעי הייתה צמודה, אבל רק הפתיחה.

ריצת 0:16 אדירה של דטרויט הביאה אותה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, שגדל וגדל ועמד בשיאו על 18 הפרש. לברון עשה 7 מ-7 מהשדה בהתחלה, אך לאחר מכן סיפק אחוזים רעים (1 מ-12), ולבסוף סיים את ההתמודדות עם 22 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. אצל המנצחת, בלייק גריפין הוביל את רשימת הקלעים עם 23 נק'.

לברון ג'יימס | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

מיאמי – קליפרס 109:105

משחק הפכפך ביותר, שהסתיים בניצחון עבור הקבוצה מלוס אנג'לס, שהתאוששה מההפסד לאטלנטה. וההיט? הם כבר סופרים הפסד חמישי ברצף. והם דווקא פתחו מעולה את המשחק עם רבע ראשון מצוין, שהסתיים ב-19:33 למיאמי. עד למחצית הפער שלה צומק משמעותית והתוצאה בהפסקה הייתה 48:50 להיט. אבל הרבע השלישי כבר היה שייך כל כולו לקליפרס, שברחו ועלו ל-19 הפרש בסיומו (69:88).

ברבע האחרון ההיט שוב חזרו לעניינים, אך רק לקראת הסיום, צימקו להפרש של שלוש נקודות 21 שניות לסיום, אך לא הצליחו להשלים את הקאמבק. ניקולא באטום הוביל את קלעי הקליפרס עם 18 נק', בעוד אצל מיאמי טיילר הירו קלע 19 והוסיף 10 ריב'. גם באם אדבאיו סיים עם דאבל-דאבל, כאשר קלע 16 נק', קטף 13 ריב' וחילק עוד 7 אס'.

יוסטון – פורטלנד 101:104

ניצחון רביעי ברציפות לרוקטס, הפסד שני רצוף לבלייזרס, שיצאו מאוכזבים מאוד אחרי שהובילו לאורך כמעט כל המחצית הראשונה. את הרבע הראשון הם סיימו ביתרון 17:32, אך חוו ירידה ביכולת ברבע השני וירדו למחצית בפיגור 53:50. יוסטון ברחה ברבע השלישי (הפרש 13 בבשיאו), ועלתה לרבע האחרון כשהיא ב-77:86. הרבע הרביעי היה מותח ביותר, ופורטלנד הצליחה למחוק את הפיגור ולעלות ל-86:88 בזכות נקודות של גארי טרנט ג'וניור. הרוקטס שוב חזרו להוביל, ו-2:17 לסיום התוצאה עמדה על 96:96. לבסוף, נקודות של אריק גורדון מהקו הבטיחו את הניצחון הצמוד. ויקטור אולדיפו הוביל את המנצחת עם 25 נק' ו-7 ריב', דמיאן לילארד צלף 30 נק' אצל המפסידה (הוסיף 9 אס').

דמיאן לילארד | Cato Cataldo/NBAE via Getty Images

פיניקס – גולדן סטייט 93:114

הווריורס חזרו להפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים, בעוד הסאנס שבו לנצח אחרי שלושה הפסדים. אמנם פיניקס הובילה לאורך המשחק כולו, אך הוא היה הרבה יותר צמוד מאיך שהוא הסתיים ומהרבע האחרון, בו גולדן סטייט התפרקה. הסאנס הובילו 29:36 בסיום הרבע הראשון, ולמחצית ירדו ב-47:52. החל מאמצע הרבע השלישי הם הצליחו לברוח לווריורס כשפתחו יתרון בן 14 נקודות, יתרון השיא שלהם במשחק עד השלב הזה, והם עלו לרבע האחרון ביתרון 71:85 מבטיח.

ברבע הרביעי פיניקס התפוצצה והביסה את גולדן סטייט שאכזבה, והפער רק גדל וגדל. בשיאו הוא עמד על 28 הפרש כשהווריורס כבר ויתרו, והסוף ידוע לכולם. סטף קרי הוביל את רשימת הקלעים עם 27 נק' עבור המפסידה, בעוד מיקל ברידג'ס סיפק 20 נק' אצל המנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי