סקוט ברוקס אישר: "דני אבדיה צפוי לשחק נגד ברוקלין"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

אחרי ההפסד לאטלנטה, מאמן וושינגטון התייחס לרשימת הנעדרים, שכוללת גם את הרוקי הישראלי: "ראיתי את כולם מתאמנים והם נראו מצוין. אני צופה שנהיה עם סגל מלא". ביל: "היה לי ערב נוראי"

(גודל טקסט)

וושינגטון עדיין לא מצליחה לחבר ניצחון מאז שבה מפרוטוקול הקורונה והלילה (בין שישי לשבת) רשמה עוד הופעה מדאיגה מול אטלנטה. הוויזארדס שוב נשענו על בראדלי ביל וראסל ווסטברוק שלא סיפקו את הסחורה כאשר קלעו 26 נקודות כל אחד, אך באחוזים רעים מהשדה והאחרון גם הורחק. הרוקי הישראלי, דני אבדיה סיים את תקופת הבידוד והגיע קפיטל ואן ארנה, אך גם הלילה עדיין לא שותף.

סקוט ברוקס דיבר על שלושת השחקנים שעדיין חסרו, ביניהם מופיע גם אבדיה: "יש סיכוי מציין שנקבל את כולם חזרה ביום ראשון. ראיתי את כולם מתאמנים והם נראו מצוין. אני צופה שנהיה עם סגל מלא שוב. זה לא קרה הרבה זמן. החבר'ה האלו לא שיחקו שלושה שבועות".

ביל דיבר גם הוא אחרי ההפסד: "היה לי ערב נוראי, אני חייב להיות טוב יותר. אנחנו מבינים שאף אחד לא ירחם עלינו, אנחנו צריכים להוציא את עצמנו מהחור הזה". ווסטברוק הוסיף: "לאף קבוצה לא אכפת מהבעיות שלנו".

המפגש הבא של הוויזארדס יהיה בלילה בין ראשון לשני נגד סוללת הכוכבים של ברוקלין נטס. כזכור נגדם דני אבדיה ערך נגדם את הבכורה הלא רשמית בליגה הטובה בעולם במשחקי ההכנה וסיים עם רשימה סטטיסטית מרשימה של 15 נקודות (6 מ-6 מהשדה) 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי