הישג חדש עבורו: לברון ג'יימס יחצה את רף המיליארד בהכנסות

לברון ג'יימס | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

אחרי שכבר זכה כמעט בכל על הפרקט, מגזין "פורבס" פרסם כי הכוכב הגדול של ה-NBA בדרך למועדון היוקרתי, בו נמצאים כבר שמות כמו ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, טייגר וודס והמתאגרף פלויד מייוות'ר

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס הוא בהחלט השחקן המרכזי ב-NBA בשנים האחרונות ואחד הגדולים בתולדות המשחק. אמש (שישי) פורסם ב"פורבס" כי הכוכב של לוס אנג'לס לייקרס בדרך לשיא חדש ב-2021 – חציית רף מיליארד הדולר בהכנסות לאורך הקריירה.

לא הרבה ספורטאים הצליחו במהלך שנותיהם כספורטאים פעילים להגיע לציון דרך כזה, מה שאומר שהפורוורד בדרך למועדון יוקרתי מאוד, בו חברים כבר שחקני הכדורגל ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, כמו גם שחקן הגולף הידוע טייגר וודס והמאגרף פלויד מייוות'ר.

מבחינת נתונים, ג'יימס נמצא כעת במהלך העונה ה-17 שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הוא צפוי להרוויח כ-95.4 מיליון דולרים בעונת 2020/21, כשלא פחות מ-64 מיליון יגיעו אליו בעקבות פרסומות והסכמי חסויות שהוא חתם, בין השאר עם נייקי, פפסי, רשת הקמעונאות וולמארט ותאגיד התקשורת הגדול AT&T.

לצד רונאלדו ומסי. לברון ג'יימס חצה את רף המיליארד | GettyImages

בנוסף, לברון ג'יימס יככב בקרוב בסרט "ספייס ג'אם 2", שצפוי לצאת לאקרנים ב-16 ביולי 2021, מה שבוודאות יעזור לו בדרך למיליארד. זו השנה השביעית ברציפות בה הכוכב נמצא בראש רשימת המרוויחים ב-NBA, כאשר במקום השני נמצא סטפן קרי מגולדן סטייט ווריורס, אשר הכניס כ-74 מיליון דולר בעונה החולפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי